به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از بارش برف،‌ باران و تگرگ تا پنجشنبه در ۳۱ استان خبر و نسبت به وقوع کولاک برف و سیلاب هشدار داد.
"خيبرآنلاين" -  بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی کشور امروز در برخی ساعات در استان‌های واقع در زاگرس مرکزی بارش پراکنده و خفیف پیش بینی شده است.

به گزارش تسنيم، فردا در نواحی شرقی خلیج‌فارس و غرب تنگه هرمز رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. در سایر مناطق کشور در این 2 روز جوی آرام همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها به ویژه در شهرهای صنعتی و پُرجمعیت خواهیم داشت. روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در غرب،‌ جنوب غرب، جنوب مرکز، برخی نقاط شرق و جنوب شرق بارش باران،‌ در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف و در مناطق جنوبی کشور رگبار،‌رعد و برف و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در شمالغرب و سواحل خزر بارش به صورت پراکنده است. شدت بارش‌ها در این روز در استان‌های خوزستان، فارس،‌ بوشهر،‌ چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد،‌ لرستان و غرب اصفهان است.

روز سه شنبه در اکثر مناطق کشور به جز جنوب سیستان و بلوچستان بارش خواهیم داشت و شدت بارش‌ها در این روز در استان‌های فارس،‌کرمان و هرمزگان است. در این روز همچنین به دلیل نفوذ جریانات شمالی،‌ تشدید بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر و کاهش دما در نیمه شمالی کشور روی می‌دهد.

روز چهارشنبه در نیمه شرقی کشور بارش برف و باران و در نواحی غرب و مرکز کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. روز دوشنبه خلیج‌فارس و روز سه شنبه خلیج‌فارس و دریای خزر مواج خواهد بود.

سازمان هواشناسی همچنین در اطلاعیه‌ای با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی روز دوشنبه تا پنجشنبه از بارش برف، باران، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و تگرگ در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، غرب قم، ایلام، لرستان، نیمه غربی اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، بوشهر، هرمزگان، غرب کرمان، غرب یزد، خلیج فارس و تنگه هرمز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، غرب خراسان شمالی، غرب خراسان رضوی خبر داده است.

سازمان هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها، بارش تگرگ، برخورد صاعقه و لغزندگی جاده ها، مه آلودگی و کولاک برف در ارتفاعات، اختلال تردد در محورهای مواصلاتی و متلاطم و مواج شدن خلیج فارس و دریای عمان هشدار داده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: