به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
انجام فعالیت‌های مختلف در میدان التحریر که گاهی ارتباطی با مطالبات واقعی ملت عراق ندارد، ادامه تحرکات ضد ایرانی در برخی شهرها و همایش عشایر بغداد به میزبانی آستان مقدس کاظمیه از جمله خبرهای مربوط به عراق است.
"خیبرآنلاین" - تحرکات ضد ایرانی به صورت هدفمند همچنان در برخی مناطق عراق دنبال می‌شود، تصویری منتشر شده که دیوار مدرسه‌ای در یکی از مناطق عراق را نشان می‌دهد که بر روی این دیوار نوشته شده است که «هر  مدیر مدرسه‌ای که با تحصن دانش آموزان مخالف باشد ایرانی است». این فعالیت‌های ضد ایرانی در حالی است که مرجعیت عالی دینی، رهبران دینی، رهبران سیاسی ، نماینده سازمان ملل و شیوخ عشایر، دانش آموزان و دانشجویان را دعوت به بازگشت به مدرسه و دانشگاه کرده‌اند.

کشور عراق ,


به گزارش تسنیم، در ادامه تلاش‌های هدفمند برای مختل کردن فعالیت‌های نهادها و مراکز دولتی و خدمات رسانی و جلوگیری از فعالیت مراکز حساس اقتصادی و تجاری، این بار خبرنگار شبکه المیادین از اقدام افرادی که خود را معترض می‌خواندند در بستن دفتر پارلمان عراق در کربلای معلی و اداره آموزشی این استان خبر داده است.

                                                                                                                                                           

بزرگان قبایل شهر العماره به میزبانی شیخ محمد عباس محمد العریبی(امیر قبایل آلبومحمد) یک نشست اضطراری برگزار کردند که طی آن این تصمیمات اتخاذ شد: ممنوعیت خشونت، سوزاندن و حمله به نهادهای دولتی، امنیتی و خدماتی،اعلام برائت قبیله از هر شخصی که اموال عمومی و خصوصی را می سوزاند یا به آنها تجاوز می کند. عدم حمله به خانه، املاک یا خانواده هر شخصی که از طرف دولت برای برعهده گرفتن مسؤلیت سیاسی در زمان فعلی منصوب شود.محکومیت تجاوز به خانه محمد شیاع السودانی(نامزد احتمالی نخست وزیری) و قلمداد کردن آن جزو جنایات تروریستی،همه بزرگان قبایل متعهد می شوند هرکسی را که در این جنایتها جرم او ثابت شود مهدور الدم دانسته و اینکه باید از قبیله اخراج شود و هیچ طایفه ای اجازه ندارد آنها را بین خود جای دهد.  در مورد افرادی که مرتکب قتل شهید " وسام العلیاوی المحمداوی " شده اند که تعداد آنها 14 نفر از قبایل مختلف هستند خون آنها توسط بزرگان قبایل خود مهدور الدم شناخته و از آنها اعلام برائت شد و هیچکسی مجاز نیست از آنها دفاع کند.جنایت حمله به معلمان، مدرسان و همه کارمندان دولت یک جرم تروریستی  تلقی شده و قبایل شخص متجاوز رت از قبیله اخراج خواهند کرد و به مقامات امنیتی اطلاع دهند.

 جلسه دیگری هم به میزبانی قبیله آل بو دراج، برای پیگیری اوضاع فعلی برگزار خواهد شد.

در میدان التحریر بغداد چه می‌گذرد؟

میدان التحریر بغداد شاهد فعالیت‌های مختلفی است و تصاویری که از این میدان در فضای مجازی منتشر شده به خوبی گویای وضعیت این روزهای این میدان است که اخیرا شاهد جنایت هولناکی در قتل و آویزان کردن یک نوجوان عراقی بوده است.

کشور عراق ,


کشور عراق ,


کشور عراق ,
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: