به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
شاهین بیانی، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت که از اینکه تمرینات استقلال تعطیل شد، خوشحال شدم، چون ممکن بود اتفاقات دیگری بیفتد.
"خیبرآنلاین"  - شاهین بیانی درباره اینکه تیم فوتبال استقلال از سه بازی بدون استراماچونی تنها چهار امتیاز کسب کرد، اظهار داشت: مدیریت باشگاه نباید اجازه می‌داد که دو ماه حقوق سرمربی تیم عقب بیفتد و این اتفاقات رخ دهد. از طرفی، پس از اینکه استراماچونی از ایران خارج شد، می‌توانستند خیلی راحت او را برگردانند، اما با صحبت‌ها و امیدهایی که به هوادار دادند، با افکار عمومی بازی کردند.

استقلال

به گزارش تسنیم، وی افزود: اگر بحث تحریم مطرح است، پس چطور تیم‌های دیگر که مربی و بازیکن خارجی دارند، با مشکل پرداختی روبه‌رو نمی‌شوند؟ درست در زمانی که استقلال آرامش داشت و خوب بازی می‌کرد، آرامش را از این تیم گرفتند و کادر فنی از استقلال جدا شد. استراماچونی حتی در صورت بازگشت به ایران، نیاز به زمان دارد تا دوباره استقلال را به شکل قبلی بازگرداند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به درگیری‌ در رختکن استقلال پس از شکست مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: وقتی سرمربی در کنار تیم نباشد، طبیعی است این اتفاقات بیفتد. ناراحت‌کننده‌تر اینکه خبر درگیری که درون خانواده بوده، به بیرون درز پیدا کرده است. یکسری افراد هستند که می‌خواهند آرامش را از استقلال بگیرند و تیم را پرتنش‌تر از گذشته کنند. از اینکه تمرینات استقلال تعطیل شد، خوشحال شدم، چون ممکن بود درگیری‌ها به تمرینات نیز کشیده شود. استقلال در سه بازی بدون سرمربی و دستیارانش بازی کرد و حتی آماده مسابقات شد و همین که خیلی مشکلاتی ایجاد نشد، جای شکرش باقی است!

بیانی ادامه داد: بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی باید بدانند روزی خودشان پیشکسوت می‌شوند و انتظار دارند همه به آنها احترام بگذارند. اسماعیلی باید به پیشکسوتان احترام بگذارد، چه به برسد به فردی که در استقلال مسئولیت دارد.

وی در پایان گفت: قطعاً تمام مشکلات استقلال با حضور مرد اول کادر فنی یعنی استراماچونی حل می‌شود. در صورتی که او نیاید، به نظرم فرهاد مجیدی تنها گزینه داخلی مناسب برای استقلال است. من گفته بودم که مجیدی می‌تواند روزی سرمربی استقلال شود. اگر چه به نظر می‌رسد که در این برهه از زمان استراماچونی بازگردد و فرصت به مجیدی نرسد، اما او بالاخره مرد اول استقلال خواهد شد. مجیدی گفته است که روزی به استقلال می‌آید که یک تیم قوی برای قهرمانی آسیا ببندد و امیدوارم روزی این اتفاق برای او رخ دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: