به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دانشجویان بسیجی پزشکی آمادگی دارند به صورت داوطلبانه و بدون هیچ حمایت و چشم داشتی برای درمان شیخ زکزاکی به نیجریه یا هر کشوری تعیین شود، اعزام شوند.
"خیبرآنلاین" - محمدحسن عباسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست خبری مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران که ظهر امروز در حمایت از شیخ زکزاکی برگزار شد، گفت: متاسفانه ما شاهد رفتار بسیار نامناسبی با شیخ زکزاکی در نیجریه هستیم، به گونه‌ای با مسلمانان برخورد می شود که انگار اسلام در نیجریه یک پدیده نوظهور است در صورتی که بیش از ۲۰۰ سال است که مسلمانان در نیجریه حضور دارند.

اعلام آمادگی دانشجویان پزشکی برای کمک به درمان شیخ زکزاکی


به گزارش فارس، وی در ادامه با اشاره به وضعیت بد جسمانی شیخ زکزاکی تصریح کرد: شیخ ادامه دهنده راه و حرکت امام رحمت الله در نیجریه است و انتظار ما از دستگاه دیپلماسی کشورمان این است که در رابطه با وضعیت شیخ زکزاکی منفعلانه عمل نکند. باید برخورد دستگاه دیپلماسی به گونه‌ای باشد که بازدارندگی لازم را داشته باشد.

عباسی با بیان اینکه هیچ گونه تأخیری در پیگیری دیپلماسی وضعیت شیخ زکزاکی قابل توجیه نیست گفت: گزارش تحلیلی از وضعیت جسمانی شیخ زکزاکی به ما رسیده بسیار نگران کننده است و بنده به عنوان یک پزشک معتقدم باید هرچه سریعتر به وضعیت شیخ رسیدگی شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: از دولت انتظار داریم ورود جدیدتری در مسئله شیخ زکزاکی داشته باشد و از جامعه جهانی نیز انتظار داریم که به صورت جدی پیگیر این مسئله باشد.

وی خاطر نشان کرد: ما دانشجویان بسیجی پزشکیآمادگی داریم به صورت داوطلبانه و بدون هیچ حمایت و چشم داشتی در نیجریه، ایران و یا هر کشوری تعیین شود برای درمان و کمک به بهبود وضعیت جسمانی شیخ زکزاکی اقدام کنیم.

عباسی اضافه کرد: به مدعیان حقوق بشر در دنیا باید گفت چگونه می خواهند در آینده با وجدان خود کنار بیایند وقتی چشم خود را بر روی وضعیت شیخ زکزاکی بستند مسلماً اینها در تاریخ ثبت خواهد شد و همه خواهند فهمید که در چنین شرایطی مدعیان حقوق بشر سکوت کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: