به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
مدیرمسؤول روزنامه کیهان تصویب FATF را به خودکشی از ترس مرگ تشبیه کرد و گفت: پذیرفتن FATF یعنی به دشمن برای رصد همه تراکنش های مالی اجازه داده شود.
"خیبرآنلاین" - حسین شریعتمداری عصر امروز در آیین گرامیداشت حماسه مردمی 9 دی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) ساوه، 9 دی سال 88 را ایستگاه پایانی فتنه دانست و اظهار کرد: فتنه مقوله‌ای است که ابعاد آن باید از انتها خوانده شود، در فتنه 88 مشخص شد که دست دشمن از دیگر برنامه‌ها خالی است.

تصویب FATF خودکشی از ترس مرگ است

به گزارش فارس، وی حماسه 9 دی را ماندگار دانست و افزود: در فتنه 88 همه گروه‌های مخالف نظام که بعضا حتی با یکدیگر نیز متحد نبودند با هدایت و حمایت آمریکا و استکبار جهانی اقدام به اتحاد برای براندازی نظام و انقلاب کرده بودند و با بهانه قرار دادن تقلب در انتخابات به دنبال رسیدن به اهداف خود بودند.
 
 وی تصریح کرد: برخی از فتنه‌گران به نظام نیز اعتقادی نداشتند درحالی که ادعای تقلب در انتخابات را می‌کردند، لذا برای همگان مشهود بود که هماهنگی‌های این فتنه از مدت‌ها قبل انجام شده بود و تنها به دنبال فرصت و جرقه‌ای برای دنباله‌دار کردن آن بودند.
شریعتمداری به نقش پررنگ مقام معظم رهبری در خنثی‌سازی این فتنه اشاره کرد و افزود: اگر در آن برهه حضور پررنگ و با اقتدار رهبر معظم انقلاب نبود قطعا این غائله به شکل دیگری رقم می‌خورد و خوشبختانه مردم با بصیرت ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری آن حماسه به یاد ماندنی را خلق کردند.
 
مدیر مسؤول روزنامه کیهان از اقدام دشمن برای ادامه این فتنه در فضای مجازی خبر داد و گفت: پس از حضور حماسی و واقعی مردم در صحنه علیه اغتشاشگران، کلینتون در جایی عنوان کرد که 400 میلیون دلار بودجه برای جنبش سبز در نظر گرفتیم تا فعالیتش را در فضای مجازی ادامه دهد چرا که در این فضا تعداد افراد قابل رصد نیستند و با این کار به دنبال بزرگ نمایی و ادامه همین فتنه بودند.
 
وی نظام جمهوری اسلامی ایران را به ساختمانی 40 ساله تشبیه کرد و گفت: در همه این سال‌ها دشمنان از هر طریق به‌دنبال ضربه زدن به این ساختمان و تخریب آن هستند لذا مادامی که ما در حاکمیت اسلامی هستیم این جنگ تمام نشدنی نیست مگر آنکه یا ما دست از اسلام بکشیم و یا دشمن دست از اقداماتش بردارد.
 
شریعتمداری نفوذ را از دیگر اقدامات دشمن دانست و عنوان کرد: دشمن برای نفوذ در ساختار نظام تلاش کرده و به دنبال دخالت در محاسبات نظام و تغییر آن است، اما با توجه به اینکه نفوذی‌های این چنینی همواره بدنبال قالب کردن نظرات خود هستند از دیدها پنهان نمی‌مانند و مردم می‌توانند با استدلال نظرات آنها، آنان را به خوبی شناسایی کنند.
 
وی یکی از فاکتورهای دشمن برای ادامه آشوب های آبان ماه اخیر را تقاضا برای کناره گیری رئیس جمهور عنوان کرد و افزود: عجیب است که عده ای که قبلا سینه چاک رئیس جمهور بودند اکنون خواستار استعفای رئیس جمهور هستند، دستگاه قضا باید به سراغ آنها بروند چراکه اظهارات آنها همان ادامه فتنه خواهد بود.
 
مدیرمسؤول روزنامه کیهان تصویب FATF را به خودکشی از ترس مرگ تشبیه کرد و گفت: پذیرفتن FATF یعنی اجازه داده به دشمن برای رصد همه تراکنش های مالی، اکنون که در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم نباید به آنها اجازه دهیم تراکنش های تجاری و اقتصادی ما را رصد کنند و مانع از دور زدن تحریم‌ها توسط ایران شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: