به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
علیرضا معاف در یادداشتی نوشت: محال است اجازه دهیم جنایت پیشگانی که حاج قاسم را ترور شخص کردند، حاجی زاده را ترور شخصیت کنند، پهپادهای آمریکا بدن مطهر حاج قاسم را اربا اربا کردند ، نمی‌گذاریم پهپادهای آمریکاپرستان، آبروی مطهر حاجی زاده را هدف بگیرند.
"خیبرآنلاین" -  علیرضا معاف در یادداشتی نوشت: محال است اجازه دهیم جنایت پیشگانی که حاج قاسم را ترور شخص کردند، حاجی زاده را ترور شخصیت کنند، پهپادهای آمریکا بدن مطهر حاج قاسم را اربا اربا کردند ، نمی‌گذاریم پهپادهای آمریکاپرستان، آبروی مطهر حاجی زاده را هدف بگیرند.

چقدر حاجی‌زاده شبیه حاج قاسم شده


مسوولیت پذیری، اخلاص، حضور به موقع و در هر بزنگاهی که انقلاب نیاز دارد، جوانمردانه سپر بلای زیردستان شدن، شهامت حق گویی، شجاعت سرشار، صراحت دینی و غیرت انقلابی، حاجی زاده را از همیشه به حاج قاسم، شبیه تر کرده است.

دشمنی که حماسه چهل میلیونی ۸۸ را با فتنه سیاسی به کام ملت تلخ کرد، نمی‌تواند حماسه ده‌ها ملیونی تشییع بی‌نظیر حاج قاسم را با فتنه رسانه‌ای به امت تلخ کند

حاجی زاده نشان داد که هم در جنگ سخت شجاعت دارد و هم در جنگ نرم شرافت دارد. او امروز به همه ما شکل و اسلوب   "شجاعت صداقت'' و ''شرافت صراحت'' را آموزش داد.

  سقوط تلخ هواپیمای اوکراینی و فتنه رسانه ای ضدانقلاب برای تنفس مصنوعی به اغتشاش نشان داد که کاسبان مرگ با بی شرفی محض، بیشتر از آن که به فکر جان مردم باشند به دنبال کاسبی با آن هستند.

خوانش موارد مشابه رفتار حاکمان و نظامیان درجهان، نشان می‌دهد بعد از گذشت ماه‌ها، کشورهای درگیر موضوع، مسئولیت حادثه را نمی‌پذیرند و با سیاست ابهام و استراتژی ایهام، فضای خبری را اداره می‌کنند اما حاجی‌زاده، شرافتمندانه، ظرف مدت کوتاه و بعد از احراز حقیقت، با لحن صادقانه و با نگاه دردمندانه مسئولیت حادثه را گردن گرفت.

بر اساس قاعده قرآنی''من یتق الله یجعل له مخرجا'' تقوای کلامی و رفتاری حاجی‌زاده منشا برکت، انفراج، انبساط و گشایش در نظام اسلامی خواهد شد.
سخنان امروز فرمانده هوا و فضای سپاه را بارها مرور کردم، غیورانه مسئولیت حادثه را می‌پذیرد و نشان می‌دهد بر خلاف مدیریت لیبرال‌های غربگرا که انبوه بی‌تدبیری‌های مدیریتی خود را گردن نمی‌گیرند، سپاه  به مدل دیگری از حکمرانی و مدیریت در سپهر مدیریتی انقلاب اسلامی معتقد است، مدلی که پس از فروکش کردن هیجانات ماجرا باید  تئوریزه شود.

این مسولیت شناسی سرداران سپاه در شرایطی است که پذیرش مسئولیت برای هر فردی هزینه و تبعات دارد و باید از آبروی خویش مایه گذاشت. سپاه، مردم را محرم دانست و مردم قدر این مرام و فتوت و اخوت را می‌دانند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: