به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: انگلیس نقش مهمی در اِعمال تحریم‌ها و در بسیاری از مشکلات امروز ملت ایران ایفا کرده است که جا داراد تا وزارت خارجه تمهیدات لازم برای اخراج سفیر این کشور را در دستورکار قرار دهد.
"خیبرآنلاین" - علاء‌‌الدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازداشت سفیر انگلیس در جریان آشوب‌های شب گذشته مقابل دانشگاه امیرکبیر، گفت: پیام بنده به وزیر امور خارجه کشورمان این است که سفیر انگلیس را از ایران اخراج کنید.

سفیر انگلیس باید از کشور اخراج شود

به گزارش تسنیم، وی افزود: فردی که با عنوان سفیر در کشور ما فعالیت می‌کند، باید قوانین و عُرف روابط بین‌المللی و دیپلماتیک را رعایت کند، کشور انگلیس  دارای سابقه بسیار بدی نزد ملت ایران است؛ این کشور عامل بسیاری از گرفتاری‌های ملی ما بوده و سوابق بسیار بدی پس از پیروزی انقلاب داشته است.

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به نقش سیاست‌های انگلیس در جریان کودتای 28 مرداد و نیز فتنه‌‌هایی که طی سال‌های اخیر علیه ملت ایران از طریق آنها صورت گرفته، اظهار داشت: این کشور نقش مهمی در اِعمال تحریم‌ها و در بسیاری از مشکلات امروز ملت ایران ایفا کرده است که جا داراد تا وزارت خارجه تمهیدات لازم برای اخراج سفیر این کشور را در دستورکار قرار دهد.

بروجردی اضافه کرد: سفیر انگلیس شب گذشته، جسورانه و بر خلاف همه مقررات بین‌المللی در بین دانشجویان دغدار دانشگاه امیرکبیر حضور یافت و اقدام به آشوب‌آفرینی و تحریک کرد، این فرد حتما جایگاهش به عنوان سفیر در ایران نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم که سفیر انگلیس باید در فرصت یک هفته‌ای از کشور اخراج شود، حتی اگر انگلیسی‌ها عکس‌العمل هم نشان دهند، باید این کار انجام شود، جا دارد تا انگلیس بفهمد که دوران گذشته به سر آمده و ملت بزرگ ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران تحمل این شیطنت‌ها را از سوی سفیر این کشور ندارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: