به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: نامه ای به مقام معظم رهبری تدوین کردیم و از ایشان خواسته‌ایم جان باختگان حادثه کرمان به عنوان شهید محسوب شوند.
"خیبرآنلاین" - در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان گفت: زمانی که اندوه شهید سلیمانی سراسر کشور را فرا گرفته و مردم عزادار بودند مردم کرمان مراسم باشکوهی را برای وداع تاریخی با سردار سلیمانی برگزار کردند که چشم جهانیان را خیره کرد.

جان باختگان حادثه کرمان به عنوان شهید محسوب شوند

به گزارش مهر، نماینده مردم کرمان در مجلس ادامه داد: مردم کرمان نشان دادند که مسیر سردار سلیمانی را ادامه می دهند و پرچمدار جهاد و شهادت خواهند بود.

وی با اشاره به اتفاقات ناخوشایند در روز تشییع پیکر سردار سلیمانی گفت: در این سانحه تعدادی از عزیزترین عزیزان ما به شهادت رسیدند، شب گذشته در خانه یکی از این عزیزان بودم که دو فرزند دختر خود را از دست داده بود، این پدر جانباز گفت «این دو دختر را تقدیم کردم، این سه پسرم هم فدای یک تار موی رهبر.» ما شرمنده شدیم.

پورابراهیمی اظهار داشت: ما درخواست مان از حضرتعالی و هیات رئیسه این است که با توجه به اینکه تعدادی از این عزیزان ما جان خود را در این حادثه تقدیم کردند در کمیسیون امنیت ملی سریعا جلسه ای با حضور وزیر کشور و استاندار کرمان برگزار شده و ابعاد این حادثه مورد بررسی قرار گیرد و گزارش آن به ملت ایران ارائه شود.

وی تاکید کرد: نباید از این حادثه تلخ گذشت. باید این افراد با حمایتی که انجام می شود جزو شهدا محسوب شوند. خدمت مقام معظم رهبری نامه ای نوشتیم و این موضوع را خواستار شده ایم.

وی همچنین به خانواده جانباختگان حادثه هواپیما نیز تسلیت گفت.

در ادامه عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: آقای کولیوند رئیس کمیسیون شوراها این مساله را به عنوان مساله امنیت داخلی با حضور وزیر کشور مورد بررسی قرار دهید و گزارشی به ملت ایران خصوصا مردم کرمان ارائه دهید.

وی ادامه داد: علاوه بر این بیانیه ای از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی صادر شد و درخواست کردیم عزیزانی که در این دو حادثه جان باختند به عنوان شهید محسوب شوند و خانواده آنها به عنوان خانواده شهدا مورد مساعدت قرار گیرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: