به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
ظریف و دوستانش مطابق سنت فشار ایمیلی و پیامکی، دست به توئیت می‌شوند و بیانیه می‌دهند که چنانچه انگلیس یک بار دیگر مرتکب اشتباه شود "وزارت امور خارجه دیگر تنها به احضار سفیر بسنده نخواهد کرد"! این ذلت پذیری به همینجا ختم نمی‌شود و التماس به انگلیس و اروپا باز هم به موضوع برجام کشیده می‌شود
"خیبرآنلاین" - ماجراهای دولت روحانی با رژیم استعماری انگلیس وارد مراحل مضحکی شده است؛ مراحلی که البته برای دلسوزان و مطلعان از ابتدا قابل تصور بود اما عده ای ساده لوح و یا خائن، همیشه تلاش می کردند به اصطلاح بگویند "ان شاءالله گربه است"!

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، حتی اگر تمامی خباثت های گذشته ی انگلیسی طی 100 سال اخیر را نادیده بگیریم، اما آنچه که آنها به دلیل اطمینان خاطری که از باند بنفش به دست آورده بودند و طی 6 سال اخیر مرتکب شدند، لیست شود، از اقدامات دشمنانه ی آنها و انفعال عجیب دستگاه دیپلماسی ظریف پرده برداری خواهد شد.

از برجام و سایر دخالت های انگلیس در امور داخلی ایران و اتحاد کامل آن با آمریکا در تحریم همه جانبه ی ایران که بگذریم، در تازه ترین خباثت، سفیر آنها با سابقه ی نظامی و امنیتی، 3 روز پس از حادثه ی تلخ و البته به شدت مشکوک سقوط هواپیمای مسافری اوکراین و دستوری که از اتاق فرمان غرب صادر شد، به سرعت تعدادی سلبریتی نما را به سفارتخانه اش دعوت کرده و در ادامه، همراه با آنان و براساس فراخوانی که چند ساعت قبل در شبکه های اجتماعی (بازوی عملیاتی دشمن در کشورمان) اعلام شده بود، خود را مقابل دانشگاه امیرکبیر تهران می رساند و تلاش می کند لیدری پنهان تجمع چند عنصر خودفروخته و فریب خورده را به دست گرفته و دستور پاره کرده تصویر قهرمان ملی ایرانیان (سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) و سر دادن شعارهای تند و بی ارتباط به ماجرای هواپیمای مسافری را صادر کند!

او به سرعت شناسایی و بازداشت شد و البته طی همین مدت کوتاه بازداشت، 2 بار شلوارش خیس می شود تا اوج شجاعت روباه صفتان آشکار گردد اما بلافاصله با وساطت ماله کش بزرگ برجام، مجوز آزادی می گیرد!


در ادامه، دستگاه دیپلماسی منفعل بنفش او را احضار و حضورش در تجمع غیرقانونی و دخالت در امور داخلی کشورمان را شدیدا(!) محکوم می کند! همزمان، وزارت خارجه انگلیس نیز با طلبکاری عجیب، سفیر ایران در لندن را فرا خوانده و او را شدیدا(!) محکوم می کند! و البته وزیر انگلیس نیز با گستاخی کامل ناشی از بی عملی دستگاه دیپلماسی روحانی، رسما اعلام می کند کشورش تا چند روز دیگر از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد و به ائتلاف کامل با آمریکا در تحریم همه جانبه ی ایران خواهد پیوست!

در این سوی، ظریف و دوستانش مطابق سنت فشار ایمیلی و پیامکی، دست به توئیت می شوند و بیانیه می دهند که چنانچه انگلیس یک بار دیگر مرتکب اشتباه شود "وزارت امور خارجه دیگر تنها به احضار سفیر بسنده نخواهد کرد"! این ذلت پذیری به همینجا ختم نمی شود و التماس به انگلیس و اروپا باز هم به موضوع برجام کشیده می شود و درخواست می شود "به جای تبعیت از واشنگتن، تعهدات برجامی خود را اجرا کنند"!

ذلتی که طی 7 سال اخیر دامن ایران را گرفته، در تاریخ پس از انقلاب بی سابقه بوده و با دوران سیاه قاجار شباهت معناداری پیدا کرده است و اگر حضور ولی فقیه شجاع و نیروهای فداکار انقلابی نبود، مشخص نبود الان کدام بخش های نقشه ی گربه ایران تقدیم کدخداهای غربی ترسوها و بزدل ها شده بود و آیا مقیاسی در اندازه ی یک موش، برای جغرافیای کشورمان باقی می ماند!
برچسب ها: ذلت ، ظلم ، انگلیس ، روحانی ، ظریف ، خیبر ، آنلاین
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
0
ارزش لیر سوریه سال 2009 حدودا چهار لیر یک دلار بود بعد از هشت سال جنگ و نابودی ارزش لیر سوریه همین چهارصد لیر یک دلار مانده، اخیرا منافقین سوریه به نام جیش الحر آمدند گفتند خوب حکومت که به ما ندادید اجازه بدهید دلار بازی ایران را اینجا هم انجام دهیم گفتند 1200لیر یک دلار ،اسد سریعا تهدید کرد هر اخلال گر ارزی که بازداشت شود هفت سال کار اجباری باید بکند ،لیر در پی این اقدام قاطعانه دوباره ارزش گرفت،تهدید اسد واقعی بود مثل تهدید سال 97 جهانگیری نبود تهدید جهانگیری برای این نبود که ریال بی ارزش نشود برای این بود که من نوعی از این موجی که قرار بود برای خودی های اثلاحطلب منفعت بیاورد،منعت نبرم ،اسد تلاش کرده ارزش پول سوریه را حفظ کرده ،دولت ذلیل ایران وقتی پول رایجش بی ارزش میشود میگوید نرخ ریال ایران واقعی شده که افت ارزش کرده ،چنین ایرانی بودنش به لعنت خدا نمیارزه دولت قاجار اشتباه کرد با دادن هرات و ترکمن صحرا این ملک پست را نگه داشت باید مثل هند تمام و کمال تسلیم انگلیس میشد ،این ایران اصلا نباید باشد،احمد شاه (...) خورد قراداد 1919را امضاء نکرد،قاجار (...) خورد ایران را نگه داشت برای این حکام ناسپاس، حکامی ناسپاسی که ایران را از قاجار به ارث بردند پولش را بی ارزش میکنند(مثل نانی که زیر پا بگذارند) خون مردمش را به شیشه میکنند میخورند و (...) و میگویند قاجار اصلاحطلب(...)بود ،چو ایران باشد تن من نباشد چو ایران نباشد من آسوده باشم ،
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: