به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: هفته آتی در جلسات کمیسیون انرژی به این موضوع رسیدگی می‌کنیم؛ هرچند این روزها مجلس درگیر امورات دیگری است ولی ندانم کاری های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی باعث شده است که نمایندگان حتی به جزئی ترین مسائل کشور وارد شوند.
"خیبرآنلاین" - در پی انتشار اخباری در رسانه ها و همچنین اطلاعیه ای از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر اینکه باید رقم وارد شده برای سوخت گیری مضربی از عدد 3.99 باشد، انتقادات زیادی به این شرکت وارد شد.

ورود مجلس به ماجرای غیب شدن سهمیه‌های بنزین

به گزارش راه دانا، در همین راستا علی گل مرادی عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم ماهشهر در خصوص این اطلاعیه جدید و کسر شدن مقادیری از سهمیه بنزین شهروندان اظهار داشت: طی دو ماه گذشته این دومین بار است که به خاطر مسائل پیش پا افتاده و ایرادات فنی سهمیه بنزین مردم می‌سوزد.

وی با بیان اینکه صبر مردم حدی دارد و اقدامات این چنینی صبر مردم را لبریز می کند تصریح کرد: بسیاری از مصرف کنندگان بنزین همان مردم عادی هستند و امکان ضرب و جمع برای آنها هنگام سوخت گیری وجود ندارد و قطعاً این مساله مشکلاتی را برای مردم به وجود خواهد آورد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه عنوان کرد: هفته آتی در جلسات کمیسیون انرژی به این موضوع رسیدگی می‌کنیم؛ هرچند این روزها مجلس درگیر امورات دیگری است ولی ندانم کاری های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی باعث شده است که نمایندگان حتی به جزئی ترین مسائل کشور وارد شوند.

گل مرادی با بیان اینکه حل کردن چنین مشکلاتی وقت یا دانش زیادی نمی خواهد عنوان کرد: بسیاری از مردم به خاطر مشکلات شاید حتی نتوانند ضرایب این عددی که اعلام شده را به خاطر بسپارند و یا بسیاری از آنها از این اطلاعیه و این ایراد فنی خبر ندارند یا حتی ممکن است نازل کار نکند و یا اینکه باک بنزین پر شود پس دلیلی ندارد چنین شرطی برای سوختگیری مطرح شود.

وی با اشاره به به اینکه کارت سوخت در چند سال گذشته هم استفاده می شده است اما چنین ایراداتی نداشته عنوان کرد: با وجود همه پیشرفت های فنی و ... قطعاً حل کردن این مشکل کار چندانی ندارد و از بدیهیات است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه افزود: بی کفایتی مسئولان در این بخش و وزارت نفت باعث شده است که همین مقدار اندک سهمیه ای که در اختیار مردم قرار گرفته است با اشتباهات مختلف از بین برود و در نهایت همه این بی کفایتی ها به نارضایتی مردم منتهی می شود.

گل مرادی همچنین سهمیه ای که در اختیار مردم بوده کم خود عامل نارضایتی است و از طرف دیگر قیمت بنزین نیز افزایش یافته همه اینها در کنار حذف سهمیه بنزین از کارت های سوخت منجر به نارضایتی مردم شده و طبیعتاً مشکلات و دغدغه های مردم را بیشتر می کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: