به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
تهیه کننده تلویزیون گفت: مدیران نباید بگذارند تا تحریم کنندگان سینما و تلویزیون دوباره برگردند. لااقل من دیگر در برنامه‌های تلویزیونی خودم قطعا از حضور چنین افرادی که صداوسیما را تحریم کردند،‌ دعوت نخواهم کرد.
"خیبرآنلاین" - «احسان ارغوانی» تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی با اشاره به انصراف برخی هنرمندان از حضور در جشنواره‌های سینما و تلویزیون گفت: صد در صد مخالف این جریان هستم و متاسفانه فشارهایی که روی برخی دوستان وارد شده منجر شده که تصمیم‌های عجیب و غریبی می‌گیرند.

ارغوانی: مدیران نگذارند تحریم‌کنندگان به سینما و تلویزیون برگردند

به گزارش فارس، تهیه کننده برنامه «پل فروردین» ادامه داد: منظور از فشارها، فشارهایی است که از سوی فضای مجازی به آنها وارد شده است و متاسفانه فضا به گونه‌ای است که باعث تصمیم‌گیری‌های اشتباهی شده است.

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: ما که در رسانه کار می‌کنیم باید با مردم رو راست باشیم. بعد از شهادت سردار سلیمانی خیلی از این دوستانی که الان صداوسیما و جشنواره‌ها را تحریم می‌کنند، هیچ واکنشی در صفحه‌های شخصی‌شان نشان ندادند.

وی ادامه داد: اینستاگرام صفحه شخصی من را بست و گفتم فدای سر سردار سلیمانی و اعتقادی که در این سالها برای آن جنگید و از کشورش دفاع کرد تا همین هنرمندان در آرامش و رفاه باشند و بتوانند سرمایه پس انداز کنند. حالا که پای غیرت و ناموس وطنمان می‌رسد، متاسفانه برخی از اینها دارند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

تهیه کننده برنامه «امروز هنوز تموم نشده» همچنین بیان داشت: هیچ کسی از اتفاقی که برای هواپیمای اوکراین افتاد خوشحال نشده است و همه ما ناراحتیم و مسئولین ذی‌ربط وظیفه دارند تا این موضوع را پیگیری کنند و مقصرین باید به مجازاتشان برسند، اما اشتباه انسانی در همه جای دنیا پیش می‌آید.

وی ادامه داد: اما اینکه اینها آمدند و همه را به هم ربط دادند، آنهم در شرایطی که همه این هنرمندان شهرت و محبوبیت خود را مدیون رسانه ملی هستند، کاری اشتباه است و حالا که به جایی رسیدند و معروف شدند و وضع مالی خوبی از طریق همین تلویزیون پیدا کردند خودشان را گم کردند.

ارغوانی همچنین اظهار داشت: هنوز هم من پای اعتقاداتم ایستادم و می‌گویم تلویزیون خانه اول و آخرم است و دوستش داریم و با تمام وجود برای تلویزیون می‌جنگیم. افرادی هم که دوست ندارند در تلویزیون کار کنند در باز است بفرمایند و بروند!

وی ادامه داد: اما نکته اینجا است که مدیران نباید بگذارند تا این افراد به تلویزیون برگردند. لااقل من دیگر در برنامه‌های تلویزیونی خودم قطعا از حضور چنین افرادی که صداوسیما را تحریم کردند،‌ دعوت نخواهم کرد. کسی که عزت نفس کشورش را زیر سوال می‌برد دیگر جایی در تلویزیون ندارد چرا که اسم این تلویزیون، تلویزیون ملی است نه شبکه خصوصی و همه ما پول بیت المال می‌گیریم.

تهیه کننده «ایرانیش» همچنین افزود: اگر امنیتی بوده و هر کدام از ما برنامه‌ای ساختیم از شهادت امثال حاج قاسم سلیمانی بوده است و این مصداق بارز بی‌انصافی است که درست در زمان حساس خودمان را کنار بکشیم تا مصون بمانیم که فالوورهایمان را از دست ندهیم  اینستاگرام‌مان به مشکل نخورد و بسته نشود. من هم به عنوان یک ایرانی ناراحتم و پیام تسلیت در صفحه‌ام گذاشتم.

وی ادامه داد: من به عنوان یک فرد رسانه‌ای وظیفه دارم که حرفم را به حق بزنم و الان مشخص می‌شود که دشمن اصلی من چه کسی است. اگر بحث آزادی است چرا وقتی پستی درباره سردار سلیمانی گذاشتم، اینستاگرام صفحه من را بست؟ پس معلوم است که آزادی وجود ندارد.

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: اما شما هنرمندان آنقدر آزادید که به بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور از وزارت ارشاد گرفته تا تلویزیون بی‌احترامی می‌کنید و هیچکس هم شما را کاری ندارد! پس الان معلوم می شود که کجا آزادی هست و کجا نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: