به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
رئیس مجلس خبرگان رهبری:
بسیار مهم است که مجلس شورای اسلامی همانند قوه قضائیه دچار تحول بشود و علاوه بر نظارت بر اجرای قوانین، به تصویب قوانین مطلوب نیز بپردازد
"خیبرآنلاین" - آیت‌الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری، در جلسه داخلی هیئت‌رییسه مجلس خبرگان با کمیسیون‌های داخلی این مجلس، با بیان اینکه کشور شرایط ویژه و استثنایی را تجربه می‌کند، گفت: امروز ۲۶ دیماه روز فرار شاه و در اصل روز فرار استبداد و قدرتهای استکباری از ایران است. امروز را باید پاس بداریم و از خداوند سپاسگزار باشیم برای مقدراتی که برای ما ایجاد کرد.

به گزارش فارس، وی، شهادت سردار سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: داغ شهادت حاج قاسم سلیمانی بسیار بزرگ است و به این زودی از یاد ما نمی‌رود. حاج قاسم انسان متدین و با فضایل بی‌شماری بود که نه تنها در ایران، بلکه در جهان محبوبیت داشت.

رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی برای شهادت آماده بود، تصریح کرد: وی حتی پیش از شهادت خود در یک دستنوشته خود را برای شهیدشدن آماده کرده بود و وی را می‌توان یک مجتهد واقعی در راه خدا دانست.

آیت الله جنتی افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی برای مردم نیز برکت داشت. همانطور که خون امام حسین(ع) مجهاد پرور بود، خون ایشان نیز با این جمعیت مشتاق در مراسم تشییع، ایجاد وحدت خواهد کرد. اثر این جمعیت موجب تقویت روحیه ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی خواهد شد.

رئیس مجلس خبرگان با ابراز تأسف از حادثه کرمان، گفت: متاسفانه در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم در کرمان عده‌ای را از دست دادیم که بنده به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم.

رییس مجلس خبرگان رهبری حضور سفیر انگلیس در تجمع مقابل دانشگاه امیرکبیر را گستاخانه نامید و تصریح کرد: معلوم نیست چرا وزارت امور خارجه در مقابل چنین تحرکاتی منفعلانه عمل می‌کند.

وی ادامه داد: امروز سفیر انگلیس در تهران از اغتشاشات فیلم می‌گیرد و به معترضان خط می‌دهد و وقتی دستگیر می‌شود، حتی انکار می‌کند که سفیر انگلیس است.

رئیس مجلس خبرگان تاکید کرد: سفیر انگلیس باید به عنوان عنصر نامطلوب شناخته شده و از ایران اخراج شود.

آیت‌الله جنتی در ادامه ناکارآمدی مجلس شورای اسلامی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: بسیار مهم است که مجلس شورای اسلامی همانند قوه قضائیه دچار تحول بشود و علاوه بر نظارت بر اجرای قوانین، به تصویب قوانین مطلوب نیز بپردازد.

وی، نظام‌مند کردن ثبت‌نام‌ها در انتخابات را یکی از قوانینی دانست که مجلس باید به تصویب برساند.

رئیس مجلس خبرگان در پایاین این پرسش را مطرح کرد که در کجای دنیا سراغ داریم که برای انتخابات مجلس ۱۴ هزار نفر ثبت‌نام کند؟!
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سرباز گمنام امام زمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
0
0
نورمن لامنت اسکاتلندی رئیس پیشین خزانه داری بریتانیا و عضو فعلی مجلس اعیان انگلیس(با عنوان بارون لقب اشرافی انگلیس) به نمایندگی از طرف انگلیس(به طور غیر رسمی) از طریق اتاق بازرگانی ایران به دولت ایران برای مذارکرات با امریکا فشار وارد میکند قطع روابط دیپلاماتیک با بریتانیا در این شرایط به مصلحت است،همچنین عزل کردن نمایندگان امریکا و انگلیس در اتاق بازرگانی (که موتلفه های (...) هستند) در این شرایط برای کنترل اوضاع ضروری است اگر عزل ناممکن است باید دست اتاق بازرگانی از کنترل اقتصاد ایران کوتاه شود که این اتاق بازرگانی را انگلیسی های رفورمیست خدانشناس(بین انگلیسیها خدا شناس هم هست) در زمان قاجار بنیاد نهادند
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: