به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
خون به ناحق ریخته‌شده حاج قاسم سلیمانی، باعث بیداری هرچه بیشتر مردم شده و وحدت حداکثری را در کشور حول محور ولایت و مقاومت پدید آورده است. دیگر کمتر ایرانی بیدار و آگاهی، پس از شکست اظهار خوشحالی می‌کند؛ حتی اگر تیم بازی قابل دفاعی هم انجام داده باشد. دیگر خسارتی به نام برجام، نادانسته موجبات خوشحالی مردم را فراهم نخواهد کرد
"خیبرآنلاین" - شاید بتوان اولین اتفاق عجیب ورزشی با طعم سیاسی و نشات گرفته از نفوذ فرهنگی طی 7 سال اخیر را به ماجرای شکست تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل آرژانتین در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل دانست؛ روزی که تیم کشورمان علیرغم بازی خوب و قابل دفاع، اما نهایتا و در دقایق پایانی مغلوب مسی و یارانش شد و شکست 1 - 0 برای ایران به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، آن شب، براساس فضاسازی عجیب ضدفرهنگی که به دلیل روی کارآمدن دولت غربگرا حاکم شده بود، تعدادی از جوانان به خیابان ریختند و مشغول شادی شدند! وقتی علت سوال شد، پاسخ این بود: درست است باختیم، اما خوب بازی کردیم! به عبارت دیگر، جزو اولین مواردی بود که در رقابتی، عملا شکست را پذیرفته بودیم اما تعدادی از مردم در خیابان شادی می کردند!

آن ایام، دلسوزان و دلواپسان کشور و منافع ملی، هشدار دادند که تزریق چنین فرهنگی به سایر موضوعات، به شدت خطرناک است. مگر میتوان از شکست خوشحال بود! اما پروپاگاندای رسانه ای غربگرایان که صدایشان همیشه بلندتر از دغدغه مندان انقلابی است، این نگرانی را سرکوب کرده و انقلابیون را مخالف شادی مردم معرفی کردند!

اتفاق بعدی در همین راستا چه بود؟ تکرار شادی در شب شکستی دیگر، و این بار در عرصه ی سیاسی و مذاکراتی به شدت مهم و سرنوشت ساز!

شبی که با هیاهوی بسیار رسانه ای و با بازی های اتاق عملیات روانی بنفش و پس از چند سال فراز و نشیب، توافق خسارت بار برجام به امضا رسید، باز هم عده ای به کف خیابان آمدند و به شادی و پایکوبی پرداختند. دلواپسان و دلسوزان منافع ملی مجددا سوال کردند علت شادی چیست! همان دروغگویان و مردم فریب های رسانه ای، با انواع ترفندها، جریان انقلابی را مورد تمسخر و تقابل با شادی مردم قرار دادند و با نثار انواع برچسب های ناچسب همچون "کاسبان تحریم" و... سعی در منزوی نمودن علاقه مندان به عزت و استقلال ملی کشورمان نمودند.

آن روزها، با تاثیرپذیری بر فضای غربزده ی حاکم بر جامعه، فوتبال جلودار سیاست شده بود و شادی در شکست برای چند صباحی تبدیل به یک بدعت جدید شد اما دیر نپایید که غبارهای دروغ و فریب کنار رفتند و خورشید حقیقت و واقعیت رخ عیان نمود و صف انقلابیون دلواپس و عموم مردم به یکدیگر نزدیک شد و غربزدگان لیبرال، در منزوی ترین شرایط تاریخی خود قرار گرفتند.

امروز، باز هم فوتبال از سیاست جلو زده است و مجددا با تاثیرپذیری از فضای انقلابی حاکم بر جامعه، پرچمدار جریان مقاومت در مقابل زیاده خواهی و ایستادگی در برابر دخالت ها و گستاخی های بیرونی شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت تاثیر لابی سعودی، درصدد بود تیم های پرافتخار باشگاهی کشورمان را از امتیاز میزبانی محروم کرده و با پیشفرض روند حاکم بر کشور طی 7 سال گذشته، در پی تحقیر عزت ملی ایرانیان و کسب امتیاز گسترده همزمان با آن باشد، اما به ناگهان سیلی محکمی از فوتبال ایران دریافت کرد و باشگاه ها و هواداران وطن دوست آنها، با اعلام اینکه نمی گذارند استقلال و عزت ملی دچار خدشه شود، پاسخ متحد و قاطعی داده و با قدرت تا تحقق نظرات آنها که همان روال طبیعی امور است، از حضور در مسابقات باشگاهی آسیایی امتناع ورزیدند و AFC را دچار چالشی جدی نمودند.

حالا، نوبت به عالم سیاست است که باز هم از ورزش فوتبال دنبال روی کند و درس مقاومت عزت آفرین و استقلال طلبانه به غربگرایان داخلی و استکبار جهانی بدهد. نوبت معامله های دوسر باخت تمام شده و زمان پیروزی های دیپلماتیک و انقلابی، با تکیه بر سرمایه ها و توانمندهای داخلی رسیده است.

خون به ناحق ریخته شده حاج قاسم سلیمانی، باعث بیداری هرچه بیشتر مردم شده و وحدت حداکثری را در کشور حول محور ولایت و مقاومت پدید آورده است. دیگر کمتر ایرانی بیدار و آگاهی، پس از شکست اظهار خوشحالی می کند؛ حتی اگر تیم بازی قابل دفاعی هم انجام داده باشد. دیگر خسارتی به نام برجام، نادانسته موجبات خوشحالی مردم را فراهم نخواهد کرد.

البته، دستگاه رسانه ای استکبار و غربگرایان از پا ننشسته اند و در سخنرانی ها و امکانات دیگر رسانه ای، تلاش می کنند تا باز هم کلاه دیگری بر سر ملت ایران بگذارند اما بعید است این مردم به پاخاسته و آگاه، فریب دروغگویان را بخورند. روزهای عزت و خوشحالی واقعی ناشی از پیروزی های حقیقی در راه است...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: