به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در مراسم چهلم شهادت حاج قاسم سلیمانی، وصیت‌نامه این شهید بزرگوار توسط سردار قاآنی قرائت می‌شود و فرمانده کل سپاه نیز به ایراد سخن می‌پردازد.
"خیبرآنلاین" - سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز در نشستی خبری درباره برنامه‌های پیش‌بینی شده برای چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در این مراسم که پنج‌شنبه ۲۴ بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی تهران برگزار خواهد شد، مهمانانی از کشورهای مختلف خواهیم داشت.

گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش دفاع پرس، وی افزود: مردم آزادی‌خواه جهان به دنبال این هستند که چگونه می‌توانیم مکتب این شهید سپاه اسلام را تبیین کنیم؛ زیرا شهید سلیمانی متعلق به یک بخش و کشور نیست؛ بلکه متعلق به تمام مردم آزادی‌خواه جهان است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) ادامه داد: در این مراسم وصیت‌نامه شهید سلیمانی توسط سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه قرائت می‌شود و علاوه بر این، سردار سلامی فرمانده کل سپاه نیز به ایراد سخن می‌پردازد.

سردار یزدی افزود: برای برگزاری بهتر مراسم علاوه بر لحاظ کردن تمهیدات امنیتی، تسهیلات لازم نیز برای تردد بهتر مردم پیش‌بینی شده بر این اساس با پلیس راهور ناجا هماهنگی لازم انجام شده است تا مسیرهای اطراف مصلی مسدود نشود.

وی با اشاره به اینکه مراسم از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰ خواهد بود، عنوان کرد: همچنین تمبر یادبود شهید سلیمانی نیز رونمایی خواهد شد؛ از سوی دیگر، چون وصیت‌نامه شهید سلیمانی طولانی است و برای هر یک از اقشار جامعه وصیتی نوشتند، در مراسم مورد اشاره گزیده‌هایی از این وصیت قرائت خواهد شد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز غرفه‌هایی خواهیم داشت که این غرفه‌ها مطالبی را در راستای معرفی بیشتر خدمات و تلاش‌های سردار سلیمانی ارائه می‌کنند.

سردار یزدی درباره مهمانان خارجی مراسم نیز عنوان کرد: مهمانان خارجی این مراسم از کشورهایی مانند عراق، سوریه، لبنان، یمن، افغانستان و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و آفریقایی هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: