به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: اگر سازمان دفاعی استقلال مشکلی نداشت ما آن 2 گل را از الاهلی عربستان دریافت نمی‌کردیم.
"خیبرآنلاین" -  پرویز برومند در خصوص دیدار استقلال مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: استقلال انصافاً‌ خوب کار کرد و با وجود اینکه هشت بازیکن را در ترکیبش نداشت عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت اما در نهایت بازی را واگذار کرد.

پرویز برومند

به گزارش فارس، وی افزود: خط دفاع استقلال خیلی متزلزل بود و من نمی‌توانم بگویم که الاهلی عربستان ضد حمله می‌زد چون استقلال حمله می‌کرد و توپ‌های برگشتی تیم حریف ناخودآگاه به دلیل تزلزل خط دفاعی ما تبدیل به موقعیت گل برای حریف می‌شد.

برومند تأکید کرد: استقلال چون می‌خواست بازی را ببرد در جریان 90 دقیقه جلو می‌کشید و در برخی از دقایق بازی بی‌برنامگی در تیم مشاهده می‌شد. فکر می‌کنم اگر سازمان دفاعی استقلال مشکلی نداشت ما آن 2 گل را دریافت نمی‌کردیم. در مجموع فکر می‌کنم استقلال در خط جلو یعنی هافبک و مهاجم فوق‌العاده خوب است اما در 50 متر عقب تزلزل زیادی دارد. به عنوان یک هوادار از نحوه بازی استقلال واقعاً راضی هستم ولی از اینکه تیم نتیجه را واگذار کرد خیلی ناراحتم.

وی با اشاره به عملکرد داور مسابقه گفت: نمی‌دانم این داور چرا چنین تصمیمی گرفت و گل را مردود اعلام کرد. اقدام داور عجیب بود.چه زمانی این خطاها را می‌گرفتند نمی‌دانم اما اگر دروازه‌بان حریف عکس‌العمل داشت می‌توانستیم بگوییم تصمیم داور درست بود ولی گلر حریف فقط نظاره‌گر بود و واکنشی نداشت.

برومند با اشاره به تصمیم فرهاد مجیدی برای بازی دادن به جوان‌ها گفت: او با مهره‌هایش بازی کرد ولی به نظرم استقلال در خط دفاعی نیازمند هماهنگی است. این بازیکنان نیاز به روحیه دارند و البته خستگی هم باعث شده بود ناهماهنگی‌هایی وجود داشته باشد.

دروازه‌بان سابق تیم استقلال ضمن ابراز امیدواری به صعود این تیم از این گروه گفت: استقلال سه بازی خانگی دارد که هر سه را می‌برد. این بازی را هم باید می‌برد و مقابل الشرطه نباید مساوی می‌کرد. معتقدم بازی‌های سخت استقلال همان دو دیدار پلی‌آف بود وگرنه در این گروه صعود کردن کار سختی نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: