به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
به تازگی یکی از سرکردگان فرقه بهاییت از شیوع کرونا در ایران ابراز خوشحالی کرده است. همچنین رد پای شبکه بهاییت در احتکار ماسک و مواد بهداشتی نیز شناسایی و کشف شده است.
"خیبرآنلاین" - در حالی که مردم ایران روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا را پشت‌سر می‌گذرانند، غرب شیفتگان و دشمنان ملت ایران نیز ترور روانی مردم از طریق شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان ایران را با شدت دنبال می‌کنند. حالا با شیوع کرونا در سایر نقاط دنیا (بویژه اروپا و آمریکا) ابعاد این ترور روانی علیه ملت ایران بیشتر روشن می‌شود.


به گزارش شهدای ایران، در روزهای اخیر، فایل صوتی منسوب به «فرزام کمال‌آبادی» از سرکرده‌های فرقه ضاله بهاییت، منتشر شده که با رضایت و خشنودی عیان از شیوع کروناویروس و بیمارشدن هموطنان، این مسئله را به انتقام بنیان‌گذار این فرقه ضاله مرتبط کرد و وعده داد که فاز اصلی این «انتقام» هنوز در پیش است! لازم به ذکر است که فرزام کمال‌آبادی، برادر «فریبا کمال‌آبادی»، از سرکردگان فرقه بهاییت در داخل کشور و محکوم امنیتی است. لازم به ذکر است که «فائزه هاشمی»، با این افراد رفاقت دیرینه دارد و دو بار هم به خانه او رفته و با او و دیگر سرکرده‌های بهایی دیدار کرده است.

این در حالی است که روز 6 اسفند، خبرگزاری‌های داخلی از شناسایی و متلاشی شدن یک باند بزرگ احتکار «ماسک» خبر دادند که اعضای آن، وابستگان فرقه ضاله بهاییت بودند.
همزمان، شبکه تلویزیونی متعلق به بهاییان از لندن، شبکه «من و تو»، یک ضلع از مثلث سه‌گانه‌ رسانه‌ای دشمنان ملت ایران برای ترور روانی مردم ایران است. دو ضلع دیگر این مثلث شوم، شبکه «ایران اینترنشنال» (وابسته به سعودی) و تلویزیون بی‌بی سی فارسی (که در آن‌جا هم بهاییانی چون بهروز آفاق نقش کلیدی داشته و دارند) هستند. جالب این‌جاست که شبکه «من و تو» آن اندازه در خبرسازی و موج‌سواری در بیماری و محنت مردم ایران هول‌وولا دارد که گاف‌های سنگین می‌دهد.

نمونه اخیر و معروف آن، گزارش مضحک این شبکه درباره توصیه‌های آیت‌الله بهجت(ره) به «بیماران مبتلا به کرونا» بود که تبدیل به یک افتضاح بزرگ شد. البته دست‌اندرکاران وقیح و روسیاه این شبکه به جای عذرخواهی از این خبرسازی درباره مرجع بزرگواری که ده سال پیش به رحمت خدا رفته، در اقدامی رسوا آن قسمت را دوباره ضبط کردند و در تکرار برنامه از آن استفاده کردند و در یوتیوب نیز قرار دادند، گرچه دیگر فایده‌ای نداشت.

در اقدامی دیگر، یکی از عوامل این شبکه در تماس با «رامین احمدی»، پزشک ایرانی مقیم آمریکا که در پروژه‌های سازمان بهداشت جهانی در نقاط مختلف دنیا حضور داشته، تلاش کرد با ارجاع به یک منبع مجهول و ناشناس، «بحران» کرونا در ایران را «از دست رفته» جلوه دهد که البته با پاسخ معقول، منطقی و مستدل این مهمان، تیرش به سنگ خورد.

به موازات پرده‌برداری از باطن خبیث و ضدایرانی این مزدوران رسانه‌ای، پرده‌ها درباره واقعیات قبله آمال «غرب‌شیفتگان» داخلی و خارجی، یعنی ایالات متحده، در مواجهه با «کرونا» هم بیش از پیش کنار می‌رود.

همزمان با سقوط بی‌سابقه‌ ارزش سهام در بازارهای مالی آمریکا، حجم انتقادات از نحوه مدیریت دولت آمریکا در رسانه‌ها و حتی درون ساختار سیاسی این کشور هر روز عمق و گسترش بیشتر می‌یابد. در آخرین مورد، روز 29 فوریه، خبرنگار ارشد سی‌ان‌ان، «دان لمون» به شدت به سهل‌گیری، دروغگویی و پنهان‌کاری و بی‌برنامگی دولت ترامپ در برابر کرونا انتقاد کرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
0
0
گرانی دلار مشکل مردم است عامل گرانی دلار را معرفی کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: