به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی و کشنده بوده و برای این منطقه زیان‌آور است. [این رژیم] بدون شک ریشه‌کن شده و نابود خواهد شد
"خيبرآنلاين" - يبانات امام خامنه ای به مناسبت روز قدس بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه و جهان داشت؛ برخی آن را تاکیدی دوباره از جانب معظم له بر قطعی بودن نابودی اسرائیل ارزیابی کردند و بعضی دیگر پیامی برای اتحاد امت اسلامی در جهت "جهاد برای آزادی فلسطین و قدس اشغالی".

به گزارش ایسنا، ولی امر مسلمین به مناسبت روز جهانی قدس بیاناتی ایراد کردند که به شکل گسترده مورد توجه رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی قرار گرفت و هر یک به فراخور جهت‌گیری رسانه‌ای خود بخش‌هایی از این سخنان را بازتاب دادند.

خبرگزاری رویترز یکی از اولین رسانه‌هایی بود که به سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز جهانی قدس پرداخته و نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران روز جمعه از فلسطینی‌ها خواست به جهاد علیه اسرائیل ادامه‌ دهند و اشاره کرد که حکومت اسرائیل یک «غده سرطانی» در منطقه است.

رویترز به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نوشت: مبارزه برای آزادسازی فلسطین یک وظیفه و جهاد اسلامی است.

روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست نیز نوشت: رهبری ایران در سخنرانی خود به مناسبت روز قدس، ظهور رژیم صهیونیستی را غده سرطانی توصیف و تاکید کرد که به زودی از بین خواهد رفت.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت: آیت الله خامنه ای همچنین از بی توجهی کشورهای عربی به مسئله فلسطین انتقاد کرد و گفت که برخی دولت های عربی پس از مقاومت های نخستین به تدریج تسلیم شدند و با فراموشی وظیفه اسلامی و انسانی و سیاسی خود به هدف های دشمن در این زمینه کمک کردند.

شبکه ال بی سی لبنان در گزارشی نوشت: رهبر انقلاب ایران امروز جمعه در سخنانی مردم فلسطین را به تداوم انتفاضه خود علیه اسرائیل دعوت کرد.

این رسانه لبنانی همچنین نوشت: رهبر ایران اسرائیل را غده سرطانی توصیف کرد و مقابله با آن تا آزاد سازی فلسطین را ضروری دانست.

این رسانه لبنانی در ادامه نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که مبارزه در راه فلسطین جهاد فی سبیل الله و واجب دینی است.

خبرگزاری فرانسه با پراداختن به سخنرانی روز قدس ولی امر مسلمین نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران گفت که مبارزه برای «آزادسازی فلسطین» یک «وظیفه اسلامی» است.

علاوه بر این پایگاه خبری لبنانی نهار نت با بازتاب همین بخش از بیانات امام خامنه ای به نقل بخشی دیگر از سخنان ایشان پرداخته و نوشت: هدف از این مبارزه آزادسازی سرزمین فلسطین و بازگشت تمام فلسطینی‌ها به کشورشان است.

مجله هندی اوت لوک ایندیا نیز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز قدس و درباره نقش مخرب صهیونیسم در منطقه نوشت: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی و کشنده بوده و برای این منطقه زیان‌آور است. [این رژیم] بدون شک ریشه‌کن شده و نابود خواهد شد.

افزون بر این، شبکه سنگاپوری سی.ان.ای به بازتاب بخشی از سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس پرداخته و به نقل از ایشان نوشت: امروزه همه در حال شمارش تک تک قربانیان ویروس کرونا در سراسر جهان هستند اما کسی نپرسیده است چه کسی مسئول صدها هزار شهادت، حبس و ناپدیدشدن‌ها در فلسطین و کشورهایی است که آمریکا و اروپا در آنجا جنگ به پا کرده‌اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: