به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
ستاد اجرایی فرمان امام انجام دادند
حدود ۴۰۰ مورد جهیزیه در استان کرمان توزیع شد.
"خیبرآنلاین" - محمدعلی روح اللهی صبح امروز 26 خرداد ماه در جمع خبرنگاران از آغاز رزمایش همدلی و احسان ۲ از تیرماه در استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: ۴۵ هزار بسته پروتئینی کمک مومنانه میان افراد آسیب دیده از بیماری کروناویروس اهدا می‌شود.

به گزارش فارس، وی ابراز داشت: کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در جریان بیماری کرونا شامل اقدامات جلوگیری از شیوع تا کمک به افراد آسیب دیده از این موضوع انجام شد.

کمک مؤمنانه؛ رزمایش «همدلی و احسان 2» توسط ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان

روح‌اللهی افزود: در استان کرمان و بحث کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام، تمام مکان‌هایی که به نوعی باید با ما همکار و همراه میبودند، حاضر شدند، تمام کمک‌های ستاد در استان‌ها با محوریت نمایندگان ولی‌فقیه است و همکاری‌های همیشه مجموعه سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی، خیریه‌ها، سمن‌ها و فعالان اجتماعی را داریم.  

وی خاطرنشان کرد: از دلایل موفقیت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به جهت ارائه خدمات همراهی گروه‌های همراه است و با فراخوانی که به گروه‌ها دادیم اقدامات اولیه برای تهیه پارچه ماسک و گان انجام شد و با استفاده از امکانات در اختیار، کارگاه‌های تولید ماسک و تولید و بسته‌بندی مواد ضدعفونی انجام شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کرمان ابراز داشت: توزیع تولیدات نیز در مراکز خاص که افراد امکان تهیه آنها را نداشتند صورت گرفت و همچنین در ۳۰ مرحله اقدام به ضدعفونی معابر پررفت و آمد شد.

روح‌اللهی گفت: جلوگیری از کرونا در محورهای مختلفی از سوی ستاد دنبال شد که شامل تولید و تامین داروهای لازم برای بیماران، تامین و تولید تجهیزات پزشکی و کمک به آسیب دیده‌ها از کرونا به عنوان محور اصلی برنامه است.

وی ادامه داد: طبق برنامه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در سطح کشور، ۶۰ هزار طرح کوچک در قالب ۱۸۰ هزار شغل با ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در ۱۰ هزار روستا آسیب دیده قرار بر ایجاد شد.

روح‌اللهی ابراز داشت: شهرستان راور اولین منطقه‌ای بود که طی تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری کرمان به عنوان معین اقتصادی وارد شدیم و در شهرستان‌های فهرج، ریگان و رودبار جنوب نیز به صورت مقطعی و موضوعی وارد شده‌ایم.

وی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال ۲۵ هزار بسته حمایتی توزیع شد که شامل سرپرست خانوار، افراد دارای شاغل آسیب دیده هستند.

روح‌اللهی به برگزاری همایش‌ها و رزمایش‌های متعدد ستاد اجرایی فرمان امام طی سال اشاره کرد و گفت: "مشق احسان" عنوان ویژه برنامه‌ای است که در ابتدای شروع سال تحصیلی اجرا می‌شود و همچنین ۵۳ مدرسه توسط بنیاد برکت در استان ساخته شده و سعی بر مناطق کم برخوردار بوده است.  

وی همچنین به اهدای ۱۰ هزار جهیزیه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: حدود ۴۰۰ مورد آن در استان کرمان توزیع شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: