به‌روز شده در: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
وزیر راه و شهرسازی گفت: به وعده ای که پیش از این به مردم دادیم قطعه دوم آزادراه تهران-شمال بهار 1400 زیر بار ترافیک خواهد رفت.
"خیبرآنلاین" - محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، صبح امروز در حاشیه بازدید از قطعه دوم پروژه آزادراه تهران-شمال، گفت: در آئین افتتاح قطعه اول آزادراه تهران-شمال به مردم قول دادیم قطعه دوم این پروژه عظیم را قبل از پایان بهار 1400 به بهره برداری برسانیم.

به گزارش فارس، وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: طی بازدیدی که امروز انجام شد و بررسی آخرین وضعیت امیدواریم با تأمین مالی بتوانیم این هدف را در بهار آینده محقق کنیم، به نوعی که مردم سفر خود را در این مسیر ادامه دهند.

اسلامی با بیان اینکه تونل قطعه دوم آزادراه تهران-شمال بلندترین تونل کشور خواهد بود، بیان کرد: با استفاده از این پروژه زمان سفر به شمال کشور بیش از پیش کاهش خواهد یافت.

اسلامی با بیان اینکه پنجاه درصد سرمایه گذاری در این پروژه ملی و عظیم توسط بنیاد مستضعفین و 50 درصد دیگر توسط دولت تأمین می‌شود، اضافه کرد: برآورد هزینه‌ها حدود دو هزار و 100 میلیارد تومان انجام کار مقدماتی قطعه دوم است و امیدواریم به صورت مشترک بتوانیم این منابع را عملی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این پروژه چالشی وجود ندارد، ادامه داد: نقاط بحرانی زیادی در پروژه وجود دارد، همچنین عظمت پروژه موجب می‌شود تا فرآیند روند اجرایی با دقت و ظرفیت بالایی انجام شود.

قطعه دوم آزادراه تهران - شمال بهار 1400 زیر بار ترافیک می رود

وزیر راه و شهرسازی از سه شیفته شدن روند اجرایی پروژه خبر داد و گفت: تا کنون فعالیت در این پروژه به صورت یک شیفت بلند بود.

اسلامی ادامه داد: همچنین بنیاد مستضعفان شرکت‌های جدیدی را برای الحاق به پروژه معرفی کرده است و ما نیز سعی داریم در گام نخست این مرحله از اجرای پروژه خریدها و تدارکات را هر چه سریعتر خریداری کنیم.

وی در پایان در پاسخ بخ این سوال که آیا کشورهای خارجی در این پروژه سرمایه گذاری انجام داده اند یا خیر، گفت: خارجیان هیچ وقت در تأمین مالی این پروژه نبودند، یک مدت کوتاهی آمدند اما به نتیجه درستی نرسیدیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: