به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نسبت به رئیس جمهور فعلی این کشور بیش از ۲۰ درصد پیشی گرفته است.
"خیبرآنلاین" - تازه ترین نظرسنجی هاروارد کپس-هریس نشانگر این مطلب است که جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات 2020، نسبت به دونالد ترامپ بیش از 20 درصد پیشتاز است و شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارد.

به گزارش تسنیم، نتایج نظرسنجی اخیر در حالی منتشر شده است که اعتراضات سراسری در آمریکا نسبت به وحشیگری و رفتارهای نژادپرستانه پلیس آمریکا همچنان ادامه دارد.

پیشتازی 20 درصدی بایدن نسبت به ترامپ

این نظرسنجی نشان می‌دهد بیش از 61 درصد شرکت کنندگان بر این باورند که بایدن گزینه بهتری برای حل و فصل مسائل مربوط به نژادپرستی و رفتارهای پلیس است. این رقم برای ترامپ به کمتر از 39 درصد رسیده است.

62 درصد رای دهندگان آمریکایی نیز گفته‌اند که بایدن فرد مناسب تری برای متحد کردن مجدد کشور پس از هفته‌ها اعتراض نسبت به مرگ جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست یک مامور پلیس سفیدپوست، خواهد بود.

53 درصد رای دهندگان نیز گفته‌اند که بایدن فرد بهتری برای برقراری قانون و نظم در کشور است، این رقم برای ترامپ کمتر از 47 درصد بوده است.

روابط نژادی، مسائل اقتصادی و بحران ویروس کرونا 3 موضوع مهم و قابل اهمیت برای رای دهندگان آمریکایی به شمار می‌رود.

میزان رضایت شهروندان آمریکایی از عملکرد ترامپ نیز به کمتر از 43 درصد رسیده است. بیش از 53 درصد رای دهندگان آمریکایی نیز با نحوه برخورد ترامپ با اعتراضات مخالفت کرده‌اند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد گرچه 60 درصد رای دهندگان آمریکایی دیدگاه مثبتی نسبت به پلیس دارند ولی 55 درصد نیز گفته‌اند که از جنبش حمایت از سیاهپوستان، پشتیبانی می‌کنند.

حدود دو سوم رای دهندگان نیز گفته‌اند که رفتار پلیس آمریکا عمدتا منصفانه و عادلانه است، 73 درصد سفیدپوستان از این دیدگاه حمایت کرده‌اند ولی در مقابل 70 درصد سیاهپوستان بر این باورند که رفتار پلیس آمریکا متعصبانه و غیرمنصفانه است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کلب آستان حسن مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
سیاهان چون نسبت به سفیدها ارزان هستند در امریکا اینها را برای کارهای خلاف به خدمت میگیرند مرد سفید برای کار پرخطر مبالغ زیاد میخواهد و با اینکه دوست دختر سفید به او بدهند راضی نیست ریسک کند چون مرد سفید راحت با زن سفید ازدواج میکند اما چون مردان سیاه را زنان سفید به دوستی و ازدواج قبول نمیکنند فقط گروه های خلاف که فاحشه های سفید در اختیار دارند در ازای کار خلاف، پولی که خرج امورات باشد به اضافه فاحشه سفید البته به نام زن سالم و به عنوان دوست دختر در اختیار مردان سیاه قرار داده و بدین ترتیب سیاهان را مجاب به خلاف به نفع خودشان میکنند که اکثرا هم به طور سنتی این شیوع کار دموکرات هاست حتی در زمان برده داری، با پلیس هم این سیاهان درگیر میشوند چون اکثرا جذب خلافکاری میشوند و فتنه سیاهان در امریکا به خاطر کشته شدن تبهکار سیاه پوست به دست پلیس نبود این بهانه ای بود برای اینکه به فدرال رزرو فشار بیاورند نرخ بهره را افزایش ندهد تا طلا ارزان نشود (...)
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: