به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
تیم جواد نکونام را می توان به عنوان مدعی اصلی کسب عنوان نایب قهرمانی فصل نوزدهم لیگ برتر به حساب آورد.
"خیبرآنلاین" - فولاد در حال حاضر با 2 بازی کمتر نسبت به تیم های صدرجدولی(غیر از استقلال که یک بازی کمتر از دیگران دارد) با 42 امتیاز پشت سر استقلال(42)، شهرخودرو(43)، تراکتور و سپاهان(45) جای دارد. تیمی بدون ستاره که یادآور موفقیت های یحیی گل محمدی در تیم های ذوب آهن و شهرخودرو است.

به گزارش مشرق، گرچه نمی توان منکر موفقیت چشم گیر یحیی گل محمدی شد که پس از کسب دو عنوان قهرمانی در جام حذفی با ذوب آهن، فصل قبل و این فصل شهرخودرو را از ابتدای فصل همواره جزو مدعیان و تیم های بالای جدولی نگه داشت و در پرسپولیس توانست اولین عنوان قهرمانی اش را بدست بیاورد اما نکونام با یک تیم بدون ستاره کار بزرگی کرده است.

جواد نکونام

جواد نکونام به عنوان یکی از مربیان استقلالی لیگ برتر طی این سه سال همواره در جاده موفقیت راه رفته است. او دو سال پیش نساجی مازندران را پس از سال ها چشم انتظاری در هفته پایانی از لیگ دسته یک به لیگ برتر آورد و با 37 سال سن جوان ترین مربی لیگ برتر لقب گرفت. وی فصل قبل هم با همین تیم تازه لیگ برتری شده نیم فصل را با جایگاه دهمی به پایان برد و به خاطر اختلاف مدیریتی از این تیم جدا شد و حالا در سومین فصل متوالی باز هم در جاده موفقیت گام برمی دارد. او با فولاد خوزستانی موفق شده جزو مدعیان باشد که هیچ ستاره ملی پوش و یا بازیکن سرشناسی به اندازه سایر مدعیان ندارد.

نکونام در رقابت با تیم هایی مانند سپاهان، تراکتور و استقلال با چندین ستاره ملی پوش و سرشناس در رقابتی نابرابر موفق به این مهم شده و هنوز هم با دو بازی کمتر بخت اصلی رسیدن به عنوان نایب قهرمانی و سهمیه آسیایی است. فولاد حتی اگر در پایان فصل در رده سوم بایستد باز هم با این نفرات، رودرروی حریفانی پرمهره شاهکار کرده است. ناگفته نماند که نمی توان از حسن اعتماد و حمایت سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد به این مربی جوان هم غافل شد. تیمی که در 3 هفته ابتدایی در رده چهاردهم بود.

 اما نکته جالب در این باره بازماندگان نسل کی روش هستند که شاهد موفقیت های شان در عرصه بازیگری و البته مربیگری هستیم. کما اینکه علی کریمی نیز در برهه ای در سپیدرود رشت موفق عمل می کرد تا مشکلات مالی تیمش را از هم پاشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: