به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
بخشی از پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده برای برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد و احتمال دارد این رقابت‌ها حتی با حضور تماشاگران برگزار شود.
"خیبرآنلاین" - رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ از شهریورماه مجددا از سر گرفته می شود و ادامه این مسابقات به میزبانی کشور قطر به صورت متمرکز خواهد بود.

به گزارش مهر، باتوجه به شیوع ویروس کرونا، کنفدراسیون فوتبال آسیا پروتکل های بهداشتی سختگیرانه ای را پیش بینی کرده است.

روزنامه «الرایه» قطر در شماره امروز خود اعلام کرد که این پروتکل از زمان سفر تیم ها به کشوری که در آن مسابقات برگزار می شود (قطر) استارت می خورد و تا روز بازگشت تیم ها به کشورشان ادامه خواهد داشت. این پروتکل باتوجه به تحولات ویروس کرونا به روز رسانی می شود.

این روزنامه نوشت: «پروتکل بهداشتی آسیا موارد زیادی را شامل می شود که مهمترین آنها لزوم استفاده از ماسک برای همه افراد و حتی تماشاگران در صورت گرفتن مجوز حضور در ورزشگاه ها است. قبل از هر مسابقه، دمای بدن تمام افراد بخصوص کارگران و کارمندان استادیوم ها و مسئولان گرفته می شود.  AFC تصمیم به تغییر ورودی و خروجی های ورزشگاه به منظور کاهش تماس با سایر افراد حاضر در ورزشگاه گرفته است.»

الرایه همچنین اعلام کرد که سناریوهای مختلفی برای مسابقات در نظر گرفته شده است: «سناریو اول برگزاری مسابقات بدون تماشاگر است. سناریو دوم حضور محدود و مشخصی از تماشاگران در ورزشگاه است و سومین سناریو با حضور کامل تماشاگران. استادیوم های برگزاری مسابقات برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد و ایجاد فاصله اجتماعی به چهار منطقه تقسیم می شود {...} این پروتکل تاکید دارد که هر تیم از دو اتوبوس برای ایجاد فاصله امن و اجتماعی استفاده کند در حالی که اتوبوس ها قبل و بعد از استفاده، ضدعفونی می شوند.»

اعلام پروتکل‌های بهداشتی لیگ قهرمانان آسیا واحتمال حضور تماشاگران

این روزنامه درباره بحث رسانه ای هم تاکید کرد مکان های خاصی برای دوربین های تلویزیونی وجود دارد که قابل تغییر نیستند. همچنین برای مصاحبه های مطبوعاتی، مربیان و بازیکنان محدود به تلویزیون هستند آنهم با فاصله کافی از میکروفون چه در زمان تمرین و چه در زمان مسابقات.

نکته جالب توجه این پروتکل هم این است که بعد از ورود تیم ها به استادیوم، هیچکس حق خروج از آنجا را تا پایان مسابقه نخواهد داشت.

استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو چهار نماینده ایران در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند که هر کدام دو بازی خود را در این مسابقات و پیش از شیوع ویروس کرونا انجام داده اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: