به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
تیم ملی فوتبال کشورمان باید خود را برای حضور در دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده کند که برنامه‌ریزی‌ها برای تیم ملی در جریان است.
"خیبرآنلاین" - پس از لغو دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان در مسیر دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر، کمتر از تیم ملی خبری در دست بوده، چرا که اتفاقی هم حول و حوش تیم ملی رخ نداده است که خبری در دست باشد.

به گزارش تسنیم، با نزدیک شدن به فیفادی‌ها و همچنین شروع دیدارهای انتخابی جام جهانی برنامه‌های تیم ملی هم به صورت جدی‌تر دنبال می‌شود و برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است. طبق برنامه تیم ملی ایران دو دیدار دوستانه در شهریورماه برگزار خواهد کرد که 13 و 18 شهریور ماه این دو دیدار انجام می‌شود. دیدار با ازبکستان در تاریخ 18 شهریور ماه قطعی شده و برای تاریخ 13 شهریور ماه نیز دو تیم سوریه و فلسطین مدنظر هستند که اگر دیدار با سوریه نهایی نشود، تقابل با فلسطین اولین دیداری خواهد بود که اسکوچیچ باید به عنوان سرمربی تیم ملی ایران روی نیمکت حضور پیدا کند. رایزنی‌ها برای دیدار دوستانه در تاریخ 13 شهریور همچنان ادامه دارد.

همه چیز درباره تیم ملی فوتبال/ ادامه جلسات اسکوچیچ، رایزنی برای دیدار دوستانه و در انتظار پاسخ کریم

در حال حاضر دو دستیار خارجی به عنوان عضو کادر فنی و مربی دروازه‌بان‌ها با اسکوچیچ در کمپ تیم‌های ملی فعالیت می‌کنند. همچنین وحید هاشمیان نیز به عنوان دستیار ایرانی شروع به کار کرده است. یک نفر هم به عنوان ویدئو آنالیزور در کادرفنی تیم ملی حضور دارد که در مجموع تعداد نفرات کادرفنی به 5 نفر می‌رسد. از طرفی اسکوچیچ هنوز منتظر پایان فصل لیگ برتر و اضافه شدن کریم باقری به کادرفنی تیم ملی است که این اتفاق به احتمال فراوان رخ خواهد داد. احتمال جدایی باقری در پایان فصل از جمع پرسپولیسی‌ها و اضافه شدن به کادرفنی تیم ملی بالاست، اما در صورت نهایی نشدن این اتفاق مربی ایرانی دیگری به کادرفنی اضافه می‌شود که در این خصوص هنوز تصمیمی گرفته نشده است. با این حال قرار نیست نفرات دیگری به کادرفنی تیم ملی اضافه شوند و تیم ملی با همین تعداد کادر به کار خود ادامه خواهد داد.

دراگان اسکوچیچ علاوه بر برنامه‌ریزی برای تیم ملی و آنالیزهای لازم، همچنان تا پایان لیگ به جلساتش با مربیان لیگ برتری ادامه خواهد داد تا تعامل بین مربیان برای کمک به تیم ملی ادامه پیدا کند. برنامه تیم ملی از جمله زمان آغاز تمرینات، اعلام لیست تیم ملی و برنامه‌های تیم ملی نیز قرار است در یکی دو روز آینده نهایی شود تا اقدامات لازم طبق این برنامه اجرایی شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: