به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
شهریاری با بیان اینکه با این سیستم اجرای پروتکل‌ها، سخت است سلامت را تضمین کنیم، گفت: نظر شخصی بنده این است تا زمانی که نتوانیم بیماری را کنترل کنیم، کنکور را برگزار نکنیم.
"خیبرآنلاین" - حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در برنامه پرسشگر، درباره برگزاری آزمون‌های سراسری و کنکور در کشور در شرایط کرونا، اظهار کرد: بارها نظرات خود را خدمت مسؤولان و وزیر بهداشت و در مصاحبه‌ها اعلام کردیم.

به گزارش دانشجو، وی ادامه داد: ما پروتکل می‌نویسیم ولی در عمل اجرایی نیست. واقعا یک فرد می‌تواند ۴ ساعت ماسک بزند در سالن‌هایی که هوا نیست‌، حضور داشته باشد؟



شهریاری با بیان اینکه فقط نوشتن پروتکل کافی نیست، گفت: ضمانت اجرایی برای اجرای پروتکل‌ها نداریم و ۲۰۰ نفر تلفات روزانه حاکی از این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه باید شرایط استفاده همگام از ماسک فراهم شود، افزود: از سوی دیگر ضمانت اجرایی نداریم که مثلا اگر کسی ماسک نزد، برخورد شود.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: با آقای منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به وزیر علوم و وزیر بهداشت نامه نوشتیم و عنوان کردیم اولویت اول، سرنوشت فرزندان ماست.

وی تصریح کرد: در این چند روز تلفنم را از دسترس خارج کردم چرا که هزاران تلفن و پیامک زده می‌شد که نمی‌خواهیم با کنکور جان فرزندانم را به خطر بیندازیم.

شهریاری با بیان اینکه با این سیستم اجرای پروتکل‌ها، سخت است سلامت را تضمین کنیم، افزود: نظر شخصی بنده این است تا زمانی که نتوانیم بیماری را کنترل کنیم، کنکور را برگزار نکنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا می‌توان کنکور را یک مدتی به تعویق انداخت؟»، گفت: نظر خودم این است که چند ماهی می‌تواند عقب بیفتد چرا که با چند ماه تأخیر، اتفاقی نمی‌افتد و مهم سلامت است.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه در این خصوص باید کارشناسان بررسی کنند و نظر بدهند، ادامه داد: اگر ستاد مبارزه با کرونا تصمیم نگیرد، مصوبه دو فوریتی می‌آوریم و جلوی همه کنکورهای سراسری را می‌گیریم؛ این موضوع یک شنبه و دوشنبه هفته آتی معلوم می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: