به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
یحیی گل‌محمدی با توجه با باقی ماندن یک‌سال از قراردادش دوست دارد سال آینده هم در پرسپولیس مربیگری کند ولی به شرطی که باشگاه شرایط لازم را فراهم کند.
"خیبرآنلاین" - بعد از قطعی شدن قهرمانی سرخپوشان، باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب اعلام کرد برای جشن قهرمانی قصد دارد از برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون سرمربیان سابق خود دعوت کند تا به تهران بیایند و به نوعی از آن‌ها تقدیر کند. بعد از انتشار این خبر یحیی گل‌محمدی به سیم آخر زد و با انتشار استوری و با لحنی تند خطاب به باشگاه و مدیرانش نوشت به جای این شومن‌بازی‌ها پول برانکو و کالدرون را بدهید تا امتیازی از پرسپولیس کم و پنجره‌های نقل و انتقالاتی بسته نشود.

به گزارش پارس، یحیی گل‌محمدی که قبلاً سر مسائل مالی انتقادات ریزی از مدیریت باشگاه کرده بود این بار شمشیر را از رو بست و ناراحتی اش را به تندترین حالت ممکن بروز داد. طولی نکشید که بازیکنان پرسپولیس هم پشت سرمربی تیم‌شان درآمدند و با گذاشتن استوری‌های مشترک از یحیی حمایت کردند. بازیکنان پرسپولیس برخلاف کالدرون ارتباط بسیار خوبی با یحیی دارند و این ارتباط خوب را می‌شود در حمایت‌شان به وضوح دید، اما به غیر از این رابطه دوستانه بازیکنان با گل‌محمدی گذاشتن استوری مشترک از سوی بازیکنان یک پشت پرده جالب دارد. ماجرا مربوط به پیشنهاد ١٠ میلیاردی یکی از تیم‌های متمول شهرستانی به یحیی می‌شود که حسابی بازیکنان پرسپولیس را نگران کرده است. گویا این تیم شهرستانی که طی چند فصل اخیر با وجود هزینه‌های زیاد و ریخت و پاش‌های فراوان نتوانسته توفیقی به دست بیاورد این بار به سراغ مربی تیم قهرمان آمده و به یحیی پیشنهاد بسیار خوبی به لحاظ مالی داده ولی یحیی هیچ پاسخی به این پیشنهاد نداده است. یحیی گل‌محمدی نمی‌خواهد در آستانه دیدار‌های جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تمرکزش را از دست بدهد.

شوک بزرگ به پرسپولیسی ها/ یحیی رفتنی شد؟

به همین خاطر با وجود گله‌مند بودن از باشگاه نمی‌خواهد به پیشنهاد‌های رسیده فکر کند. گفتنی است خود یحیی با توجه با باقی ماندن یک‌سال از قراردادش و نتایج فوق العاده‌ای که با پرسپولیس گرفته دوست دارد سال آینده هم در پرسپولیس مربیگری کند ولی به شرطی که باشگاه شرایط لازم را فراهم کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: