به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ضمن حمایت از فرهاد مجیدی، در واکنش به احتمال جدایی شیخ دیاباته از استقلال در پایان فصل، گفت: قرارداد هر بازیکنی که مورد نیاز باشد، تمدید خواهد شد.
"خیبرآنلاین" - اسماعیل خلیل زاده در حاشیه حضورش در باشگاه استقلال گفت: روز گذشته جلسه خوبی را برگزار کردیم. به دنبال حل مشکلات مالی و پیشرفت اهداف خودمان در این جلسه بحث و گفتگو کردیم و امیدوارم بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

به گزارش مهر، وی در مورد بدهی سنگینی که باشگاه استقلال به وینفرد شفر دارد، خاطرنشان کرد: ما بیکار ننشسته ایم، به دنبال تأمین پول شفر هستیم و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره به شدت این موضوع را پیگیری می کنند تا هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.



خلیل زاده در مورد صحبت های محمود زاده در مورد داریوش شجاعیان بازیکن استقلال تصریح کرد: وقتی شجاعیان مصدوم شد معاونت پزشکی اعلام کرد که درمان او طولانی خواهد بود و تقریباً ۶ ماه به طول می انجامد. با توجه به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا بازی ها با چهار ماه تأخیر برگزار شد، این مسئله باعث شد تا شجاعیان آماده شروع بازی باشد. ما در آن زمان مجبور شدیم جای او را به دیگری بدهیم اما در حال حاضر به دنبال این هستیم که شرایط بازگشت این بازیکن را به تمرینات فراهم کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد بیانیه سپاهان مبنی بر اینکه لطف داور شامل حال استقلال شده است، اظهار داشت: باشگاه سپاهان باشگاه خوب و بزرگی است. برای سرمربی این تیم هم آرزوی سلامتی می کنم. به هر حال قضاوتی بوده که داور انجام داده، ما ۱۰ نفره شدیم و بازی جوانمردانه ای را به نمایش گذاشتیم و توانستیم برنده این دیدار هم باشیم.

وی در خصوص بدهی های استقلال به بازیکنان خارجی گفت: جلسات پی در پی در این خصوص برگزار کرده و خواهیم کرد. تلاش مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در این است که این مشکل هر چه زودتر حل شود. به دنبال منابع مالی داخلی هم هستیم به جز مطالباتی که از فیفا داریم تا بتوانیم با پرداخت مطالبات بازیکنان، این مشکل را هر چه زودتر برطرف کنیم.

خلیل زاده در مورد ثبت سند ورزشگاه مرغوبکار به نام استقلال تصریح کرد: سعادتمند و سایر دوستان زحمات زیادی کشیدند تا این موضوع حل شود. خوشبختانه سند ورزشگاه مرغوبکار به نام استقلال شد و به زودی کمپ ناصر حجازی هم این موضوع برایش اتفاق می افتد. آقای سعادتمند آنقدر پیگیری کرد تا توانست مصوبه هیئت وزیران را در این خصوص گرفته و یک سرمایه به سرمایه های دیگر اضافه کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص هزینه های سنگین شکایت استراماچونی از استقلال، خاطرنشان کرد: این موضوع در اختیارات مدیرعامل است و اگر سئوالی است با او باید صحبت کنید.

وی در مورد اینکه گفته می شود باشگاه استقلال به دنبال تغییر فرهاد مجیدی است و ابقای او را منوط به قهرمانی در جام حذفی یا کسب سهمیه آسیایی کرده است، تاکید کرد: اصلا چنین چیزی در هیات مدیره مطرح نشده است. این یک مطلب تبلیغی است که در بعضی از کانال ها منتشر شد. حتی در رسانه ها این خبر را ندیدم.

خلیل زاده گفت: هفته گذشته و قبل از بازی با پارس جنوبی که این مطلب منتشر شد، تک تک اعضای هیات مدیره تلفنی با مجیدی صحبت کردند و گفتند که این مطلب درست نیست. از مجیدی حمایت قاطعی کردیم. تا ببینیم خدا چه می خواهد.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان درباره نگرانی استقلالی ها از اتمام قرارداد چند بازیکن از جمله شیخ دیاباته و احتمال جدایی آنها در پایان فصل اظهار کرد: این موضوع در حوزه اختیارات اجرایی باشگاه است ولی به عنوان عضو هیات مدیره می دانم تمام کسانی که مورد نیاز هستند، قراردادشان تمدید می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: