به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
سرمربی و کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، مانعی خارجی برای قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی وجود نداشته باشد و این تیم قربانی قهرمانی‌اش در لیگ برتر نشود.
"خیبرآنلاین" - حمید درخشان درباره روند تیم پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر و کسب چهارمین قهرمانی پیاپی این تیم اظهار داشت: پرسپولیس امسال خیلی خوب بود و بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم خیلی تلاش کردند تا با وجود حرف و حدیث‌های زیاد دوباره قهرمان شوند. پرسپولیس به خوبی توانست حریفان اصلی‌‌اش را در لیگ شکست دهد و با اقتدار و اختلاف امتیازی خوب قهرمان شود. باید برای این قهرمانی به تک تک اعضای کادر فنی و بازیکنان تبریک بگویم. از یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی گرفته تا کریم باقری و حمید مطهری که گروه خیلی خوبی را تشکیل دادند و این اتفاق مهم را رقم زدند تا در نهایت این افتخار نصیب پرسپولیس شود.

درخشان: چه حمایتی؟! برای تیم‌های دیگر پنالتی نادرست گرفته می‌شود/ امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی قربانی نشود

به گزارش تسنیم، «اطمینان دارم پرسپولیس با این توانمندی اگر برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد، می‌تواند دوباره قهرمان شود.»، وی با بیان این جمله در مورد اینکه برخی اعتقاد دارند پرسپولیس با حمایت ویژه وزارت ورزش این موفقیت‌ها را به دست آورده است، خاطر نشان کرد: وقتی این تیم حریف مستقیمش را بدون پنالتی و شک و شبهه‌ای شکست داده است، یعنی چه؟ پرسپولیس در جریان بازی به حریفانش گل زده است و این توانمندی بازیکن و کادر فنی این تیم را نشان می‌دهد. اگر تیم پنج بازی پشت سرهم خود را با تک پنالتی پیروز می‌شد؛ یک چیزی، ولی الان که تیم همه گل‌هایش را در جریان بازی زده، باید پرسید حمایت از کجا بوده است؟ این در حالی است که می‌بینیم برای تیم‌های دیگر پنالی‌هایی گرفته می‌شود که درست نیست. اگر قرار است حرف و حدیثی باشد، باید برای این مسائل باشد.

درخشان راجع به اینکه استقلال نیز زیر مجموعه وزارت ورزش است و در سال‌های اخیر بازیکنان و مربیان خیلی خوبی را جذب کرده، اما موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است، یادآور شد: در باشگاه استقلال چند اشکال وجود داشته است. مورد اول این است که این تیم از انسجام تیمی خیلی کمی برخوردار بوده است. دوم اینکه استقلال جابه‌جایی نفرات زیاد داشته است. سومین و مهترین عامل اما جابه‌جایی و عدم ثبات مدیریت در باشگاه استقلال بوده که به این تیم خیلی لطمه زده است. عدم ثبات اجازه تمرکز را به تیم نمی‌دهد. این سه فاکتور اصلی موفقت یک تیم است که متأسفانه استقلال در سال‌های قبل نداشته است. استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است و اگر ثبات بیشتری داشت با شرایط بهتری بازی می‌کرد.

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه بازیکنان و نفرات این تیم باید برای فصل بعد حفظ شوند، خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق رخ ندهد مسلماً تیم لطمه می‌خورد. در اینجا کار مدیریت شروع می‌شود که باید تیم را حفظ کند و نیر‌وهای موردنیاز را هم جذب کند. پرسپولیس باید الان در قدم بعدی برای جام حذفی اقدام کند و بعد از آن با تمرکز بیشتری برای آسیا آماده شود، چون می‌دانم که یکی از حریفان آسیایی‌اش بازیکن 12 میلیون دلاری خریده است که احتمالاً مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد.

وی درباره اینکه آیا حواشی و حرف و حدیث‌هایی که پیرامون قهرمانی پرسپولیس وجود دارد، نمی‌تواند باعث اخلال در روند قهرمانی این تیم در جام حذفی شود، تصریح کرد: در این فوتبال هر اتفاقی رخ می‌دهد و باید همه چیز را پیش‌بینی کرد. این اتفاقات همیشه بوده است. من در زمان بازی و مربیگری‌ام همیشه شاهد این اتفاقات بوده‌ام. متأسفانه این خوب نیست و باید تأسف خورد که این اتفاقات در فوتبال ما رخ می‌دهد. امیدارم مانعی خارجی برای قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی وجود نداشته باشد و این تیم در جام حذفی قربانی قهرمانی‌اش در لیگ نشود. تیم‌ها باید روال خودشان را طی کنند و با همان اقتدار ادامه دهند. تصمیمات شخصی نباید با این موضوعات قاطی شود و باید اجازه دهیم هر تیمی که لیاقت  دارد، قهرمان شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: