به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
استقلال در بازی ماقبل دربی رفت مقابل نفت مسجد سلیمان شیخ دیاباته را در دقیقه ۳۳ بازی از دست داد. شیخ با مصدومیت از ناحیه عضله دربی را از دست داد تا پرسپولیس بازی رفت را با نتیجه ۰-۱ ببرد.
"خیبرآنلاین" - شیخ دیاباته دیشب همراه با دیگر اعضای تیم استقلال به اردوی بازی با سپاهان نرفت تا غیبتش در این دیدار تقریبا قطعی به نظر برسد. با این وجود شیخ دیاباته مهاجم 13 گله استقلال به عنوان غایب مسابقه امشب این تیم روبروی سپاهان معرفی و از سوی مجید نامجو مطلق مربی استقلال در نشست خبری اعلام شد که قطعا به بازی نمی رسد. اما اینکه او در آخرین دقایق به ترکیب اضافه شود یا نه قطعا امشب و حدود ساعت 19 مشخص خواهد شد.



به گزارش دانشجو، دیاباته در این فصل دیدارهای حساس مهمی را به ویژه دو دربی رفت و برگشت را در کنار هم تیمی هایش نبود تا هم استراماچونی و هم مجیدی از نداشتن چنین مهاجم خطرناکی در حساسترین دیدارهای فصل محروم بمانند. با این وجود مروری به دیدارهای حساسی که شیخ دیاباته در این فصل نتوانسته تیمش را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند مشخص می کند نبود او در ترکیب استقلال همواره به ضرر تیمش بوده است.

شیخ دیاباته که در 5 دیدار اخیر استقلال 5 گل (هر بازی یک گل) زده است پیش از آن و در روزهایی که به دلیل ناآمادگی نتوانسته بود به میدان برود از غایبانی به شمار می رفت که غیبتش در ترکیب تیم به شدت به چشم آمد. در نبود او استقلال 13 امتیاز را در6 دیدار لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا از دست داد.

*دربی رفت و برگشت!

استقلال در بازی ماقبل دربی رفت مقابل نفت مسجد سلیمان شیخ دیاباته را در دقیقه 33 بازی از دست داد. شیخ با مصدومیت از ناحیه عضله دربی را از دست داد تا پرسپولیس بازی رفت را با نتیجه 0-1 ببرد. او در دیدار برگشت هم غیبت داشت و درست در همان دیددار با نفت مسجد سلیمان باز هم از ناحیه زانو آسیب دید و در نهایت استقلالی که به شدت به زوج دیاباته و قایدی متکی بود بدون او به میدان رفت و ننتیجه ای بهتر از تساوی بدست نیاورد تا استقلال 4 امتیاز از دو دربی را از دست داده باشد.

*غایب آسیایی!

دیاباته که در دو دیدار پلی آف اول و دوم استقلال روبروی الکویت و الریان(2بار) سه گل به ثمر رسانده بود جزو خطرناکترین مهاجمان این تیم برای دیدار با الشرطه و الاهلی عربستان به شمار می رفت ولی او درست در آستانه همان دو بازی با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار بین المللی مهم که ظرف 9 روز برگزار شد را از دست داد. دو بازی که استقلال با الشرطه 1-1 کرد و به الاهلی 1-2 باخت تا باز هم 4 امتیاز در دور گروهی از دست بدهد!

*غیبت در بازی شش امتیازی!

دیاباته که پس از کرونا به تهران برگشته بود وقتی داشت کیلوهای اضافی اش را برای رسیدن به بازی حساس عقب افتاده با فولاد کم می کرد تا به وزن ایده آل برسد به فرم مطلوب نرسید و برای اینکه آسیبی نبیند با تیمش راهی اهواز نشد و در تهران ماند گرچه دو روز بعد و در آستانه تولد فرزندش با مرخصی که از باشگاه گرفت به پارذیس و کشور فراننسه برگشت و دیدار با فولاد را از دست داد تا استقلال با از دست دادن بیش از 5 موقعیت توسط قایدی و مطهری در نهایت 1-2 بازی را 9 نفره واگذار کرده و 3 امتیاز دیگر را از دست بدهد.

*به تراکتور هم نرسید!

دیاباته در یکی از مهمترین دیدارهای دیگر هم غیبت داضشت. او که در بازی با سایپا ایران نبود قبل از بازی با تراکتور به تهران برگشت ولی نتوانست به آن دیدار برسد. او که در بازی رفت با تبریزی ها هت تریک کرده بود غایب سرشناس این بازی شناخته شد و استقلال در نهایت به نتیجه 0-0 رضایت داد و 2 امتیاز دیگر را هم آنجا از دست داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: