به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: برگزاری مراسم محرم تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است و این مراسم در نیروی انتظامی با هماهنگی معاونت بهداشت ناجا برگزار می شود.
"خیبرآنلاین" - حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران با گرامیداشت ولادت امام موسی کاظم، عید سعید غدیر خم و روز خبرنگار، اظهار کرد: خرسندم که خداوند این توفیق را داد که به عنوان کار نمادین در خدمت اهالی خبر رسانه باشیم، از این قشر تشکر می‌کنیم. اهالی رسانه بین مردم و حاکمیت واسطه هستید، آن‌ها خدمات نظام اسلامی و مسئولان را به تصویر می‌کشند.



به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: کمک مومنانه در دنیا نظیر ندارد، مردم به خوبی ارزش‌ها را در رزمایش مومنانه به تصویر کشیدند، زمانی که لقب مدافعان سلامت از سوی رهبر انقلاب اعلام شد، شاید پرستاران فکر نمی‌کردند که رهبرشان آنقدر به کار و زحمات آن‌ها واقف باشند و آن‌ها را اینگونه خطاب کنند.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه امروز دشمن با همه امکانات خود علیه این کشور اقدام می‌کند، گفت: پیچیدگی جنگ امروز با دشمن از پیچیدگی دوران هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر است. دشمن تمامی امکانات رسانه‌ای خود و با تولید محتوا و اخبار افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نظام جمهوری اسلامی با تمام وجود ایستاده است، جامعه خبری در خط مقدم جنگ رسانه‌ای قرار دارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه پلیس مظهر اقتدار در کشور به شمار می‌رود، بیان کرد: این سازمان می‌خواهد با تعامل با جامعه خبری به عنوان دستگاه نظارتی بی طرف داشته باشد و موضوعات جامعه خبری را به فرماندهی ناجا منتقل کند.

وی با اشاره به ابعاد فرهنگی بسته‌های مومنانه،گفت:این ها بسته‌های معیشتی هستند و برای جبران درآمد افراد تهیه شده است، حدود پنج هزار نفر وام بلا عوض دریافت کردند. از ظرفیت فضای مجازی بیشتر استفاده کردیم. در رابطه با برگزاری مراسم محرم، در همه مقر‌های نیرو‌های انتظامی در محیط باز عزاداری سیدالشهدا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ادیانی ادامه داد: پلیس ضابط قانون است، پدیده‌های اجتماعی را رصد می‌کند؛ نیروی انتظامی مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است. طرح ناظر بیشتر برای آن دسته از متخلفانی است که در اتومبیل کشف حجاب می‌کنند. جزء طرفداران جدی طرح ناظر هستم، جالب است که یک بار به اشتباه پیام کشف حجاب برای پسرم ارسال شده بود!

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان خاطر نشان کرد: سردار اشتری یک عنصر انقلابی است، ما از تشریفات پرهیز می‌کنیم، در موضوع برگزاری مراسم محرم نیز تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، تمامی مراسم‌های عزادارای نیروی انتظامی با شور حسینی برگزار خواهد شد و با بخش معاونت بهداشت ناجا هماهنگی‌های لازم انجام گرفته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: