به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
مجری برنام «چهل تیکه» گفت: 2 سال و خورده ای به صورت جدی مسافر کشی می کردم. گاهی می دیدم مسافر نیست و تمرین می کردم. یکبار داشتم یک مونولوگ می خواندم و متوجه نشدم دیدم هنوز یک مسافر پیاده نشده است.
"خیبرآنلاین" - محمدرضا علیمردانی، صداپیشه، مجری و بازیگر که مهمان برنامه «پنجشنبه جمعه»رادیو ایران بود، در گفت وگو با منصور ضابطیان اظهار کرد: به دلیل کرونا نمی توانیم دوستانمان را که می بینیم در آغوش بگیریم و این دلتنگی ما را بیشتر می کند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: یک هفته ای می شود فیلم برداری «چهل تکه» تمام شده است و از فردا پخش آن شروع و ساعت 11 از شبکه نسیم به جای «دورهمی» پخش می شود. فضای نوستالوژی و خاطره بازی و مهمان و گفتگو داریم. اما برنامه با سری قبلی دو تفاوت دارد. اول اینکه ما مهمان حاضر در استودیو نداریم. دوم هم بخشی به کار اضافه کرده ایم که محفل موسیقی است. با کسانی گپ می زنیم که خواننده هستند و درباره آثار قدیمی صحبت می کنیم که حسن ختام هر برنامه می شود.

علیمردانی: 2 سال مسافرکشی کردم/ جزئیات فصل جدید «چهل تیکه»

او در پاسخ به اینکه آیا تا به حال تو را با فرد دیگری اشتباه گرفته اند، گفت: بله. اما فرد سرشناسی نبوده است که من را شبیهش بدانند. دوستی یا فامیلی بوده که من را شبیهش می دانستند و گاهی اصرار می کردند که با هم روبرویتان کنیم. یکبار برایم عکسی فرستادند و گفتند این شبیه تو هست. اما خودم هیچ شباهتی ندیدم. دوستانم، همسرم و دخترم گفتند کاملا شبیه نیست.

علیمردانی همچنین درباره اینکه آیا تا به حال به لحظه ای رسیده است که بخواهد شغلش را عوض کند، افزود: نه به این فکر کرده ام که در کنار کارم کار دیگری هم داشته باشم. انجام هم دادم. پشیمان شدم و رهایش کردم. مدت 8 ماه در محیطی اداری به صورت ساعتی کار کردم. آرشیوی داشت که آن را به من سپرده بودند. بعد دیدم نمی توانم وفق پیدا کنم. هر چند که تا بعد از ظهر بودم و بعد به کارهای خودم می رسیدم.

وی یادآور شد: 2 سال و خورده ای به صورت جدی مسافر کشی می کردم. گاهی می دیدم مسافر نیست و تمرین می کردم. یکبار داشتم یک مونولوگ می خواندم و متوجه نشدم دیدم هنوز یک مسافر پیاده نشده است. بنده خدا ترسید. گفتم ببخشید من متوجه شما نشدم داشتم تمرین می کردم. کرایه را داد و پیاده شد. هیچ چیزی نگفت. چشم هایش درشت شده بود.

علیمردانی عنوان داشت:گاهی در راه چالش درست می کردم. بعد اینها شروع می کردند به گفتگو کردن و من می دیدم چه شخصیت هایی چه تیپ هایی بیرون می زند. می دیدم از هر کسی فاکتوری بیرون می آید که به درد بازیگری می خورد.

صداپیشه شخصیت زنده یاد تختی در فیلم سینمایی تختی در پاسخ به اینکه تا به حال شرایطی پیش آمده است که از خودت بدت بیاید، تصریح کرد: بله. باز این هم مربوط به گذشته می شود. به خاطر بیماری صدایم، ناامید می شدم و وقتی جایی می رفتم و حرف می زدم می دیدم واکنش های خوبی نمی بینم. مسخره و تحقیر می شوم. می آمدم بیرون و غصه می خوردم. از خودم بدم می آمد و می گفتم چرا نمی توانی غصه نخوری؟

علیمردانی افزود: وقتی کوچولو و بچه 6-7 ساله بودم و تنبیه بدنی می شدم. گاهی تنبیه ها سخت بود. اینطور دیکته شده بود که مرد گریه نمی کند. تو که گریه می کنی مرد نیستی. از درد گریه می کردم بعد خودم، خودم را شماتت می کردم که چرا نمی توانی جلوی خودت را بگیری. تا یک جایی این تنبیه ها آسیب های بدی به من زد.

وی در پایان گفت: خدا را شاکرم که خداوند خودش تو را هدایت می کند. یک دیدگاه است. باید بخشنده بود نسبت به کسی که بیش از حد سختگیری کرده است یا به ناحق تو را آزار داده است. او هم تلاش می کرده تو را هدایت کند. همیشه دوست داشتم به سمت کارهای هنری بروم اما همیشه مخالفت می کردند.

«پنجشنبه جمعه» با اجرای منصور ضابطیان و تهیه کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت 22 همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت رادیو ایران پخش می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: