به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۶۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
همه چیز برای همه کار فراهم است
کجاست آن مجلسی که به دولت احمدی نژاد حتی اجازه‌ی اعمال نظر در موضوع فرعی تغییر ساعت رسمی کشور هم نمی‌داد و کجایند صاحبان نفوذ و موثران قوم که آن زمان، آنگونه آن دولت انقلابی را در تنگنای لجبازی قرار دادند و امروزه، مهر سکوت بر لبان خود بسته‌اند؟
"خیبرآنلاین" - بدون تردید، دولت های یازدهم و دوازدهم را باید خوشبخت ترین و پراختیارترین دولت های تاریخ ایران دانست؛ هر چه دلشان خواست کردند و هر چه دلسوزان انجامش را مفید به حال مردم و کشور می دانستند، با گردن برافراشته ترک نمودند!

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، کدام دولت را سراغ دارید که مجلس های هم عصر با آن، اینگونه همسو و هم جهت با آن باشند و صرفا با چند تذکر و قیل و قال از پشت تریبون، عملا دولت را در اجرای هر آن چه که دلش می خواهد، همراهی کنند؟

در تاریخ ایران، کدام دولت را میتوان یافت که وزیر مسکن آن پس از چندین سال وزارت، با طلبکاری استعفا بدهد و در روز خروجش از دولت، متکبرانه اعلام کند که مفتخر است حتی 1 خانه نیز برای مردم نساخته است؟!

در کدام دولت، وزیر صنعت - معدن و تجارتش به دلیل سوءمدیریت توسط نمایندگان در آستانه ی استیضاح قرار می گیرد اما با یک تردستی، از آنجا استعفا داده و به سرعت به عنوان وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی به همان مجلس معرفی می شود و توسط همان نمایندگان با بیشترین رای انتخاب می شود؟

آیا دولتی را سراغ دارید که وزیر خارجه اش هنگام مواجهه با دشمنان قسم خورده ی مردم، با نیش تا بناگوش باز، با آنها در کنار رود پیاده روی کند اما در زمان حضور در مجلس، با داد و فریاد با وکلای مردم مواجه شود و البته هیچکدام از 3 مجلسی که با او همدوره بودند، جرات برخورد نداشته باشند؟

کدام رئیس دولتی را سراغ دارید که رسما بگوید جان من از همه ی مردم و نمایندگان آنها در مجلس عزیزتر است و به هیچکدام از جلسات رسمی با حضور نمایندگان شرکت نکند و حتی برای دفاع از وزرایش نیز پا به خانه ی ملت ننهد و یک تنه جلسه سران قوا را به تعطیلی بکشاند اما هیچکس نتواند به او بگوید بالای چشمت ابرویی هم کاشته شده؟

کدام انتخابات را سراغ دارید که فرد پیروز تنها با 250 هزار رای بیشتر از حد نصاب و با درصدی کمتر از 1% از عدد مورد نیاز، انتخاب شده باشد و به رقبایش دستور سکوت بدهند و همگی برای تبریک به او صف ببندند و کسی لب به اعتراض نگشاید؟

در کدام فضای انتخاباتی، آن همه سیاه نمایی و دروغگویی و تهمت و ایجاد دوقطبی میان مردم شکل گرفت که البته، رقیب را تنها با این شعار که کاپ اخلاق را به تو می دهیم، وادار به نگفتن و ندیدن و نشنیدن کنند و کشور را دو دستی تحویل طرف نمایند؟

در چه برهه ای تمام نگاه کشور را معطوف به دلار آمریکایی کردند و قیمت دلار را از بیش از 3 هزار تومان به بیش از 30 هزار تومان کشاندند و مردم را به خاک مذلت افکندند اما باز هم به باعث این خسارات، تریبون زنده جهت حرف درمانی و تکرار دروغ های قبلی اهدا نمودند؟

کدام تیم مذاکره کننده ای را سراغ دارید که قراردادی ننگین تر از برجام را به کشور تحمیل نموده باشد، اما همچنان با گستاخی، چشم در چشم ملت، از آن خسارت محض دفاع نمایند و همچنان مخالفان دلسوز و باسواد برجام حتی اجازه ی در اختیار داشتن یک آنتن زنده برای انتقال نظراتشان به مردم پیدا نکنند؟

در کدام تیم اقتصادی، این چنین آشکارا و در مقابل دیدگان مردم اقلام اساسی و مورد نیاز آنها از قبیل برنج و روغن و... با یک دعوای زرگری، ماهها در گمرکات خاک می خورد و در آستانه ی انقضای تاریخ مصرف قرار گرفته، اما صرفا با چند توئیت و سخنرانی، انتقادی ملیح از آن می شود؟

کجاست آن مجلسی که به دولت احمدی نژاد حتی اجازه ی اعمال نظر در موضوع فرعی تغییر ساعت رسمی کشور هم نمی داد و کجایند صاحبان نفوذ و موثران قوم که آن زمان، آنگونه آن دولت انقلابی را در تنگنای لجبازی قرار دادند و امروزه، مهر سکوت بر لبان خود بسته اند؟

مگر از باند بنفش می ترسند و مگر آتویی دست اینها دارند که اینگونه بی خیال مردم و دغدغه هایشان شده و صرفا تمام همت خود را صرف ماستمالی مسائل و تلاش برای همکاری 100 درصدی با آنها قرار داده اند؟

مگر می توان در برابر قضاوت مردم، آفتاب به 2 بام در کنار هم متفاوت بدرخشد؟!

با این وجود، آیا دولت روحانی خوشبخت ترین دولت تاریخ ایران نیست؟ چه می خواستند که نکردند؟ از چه کاری منع شدند و در چه اقدام دچار محدودیت قرار گرفتند؟ کاش جماعت مصلحت سنج، برای دولت انقلابیِ احتمالی بعد نیز اینگونه بی پروا، اختیار تام قائل باشند؛ البته اگر بگذارند دولت انقلابی واقعا شکل بگیرد!
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
دولت انقلابی دیگر وجود نخواهد داشت. انقلاب حبابی بود که ترکید و رفت و تمام شد. دولت حزب اللهی جوان معیار قابل سنجش تر و واقعی تری است.
و اما دولت روحانی، دولت روحانی در یک کلام عصاره ی (...) ملت ایران است. تمام رذیلت های تاریخی آن قسمت رذل مردم ایران از حقارت و نفاق و تنبلی و مفت خوری و تن پروری و شارلاتان بازی و حرافی و لفاظی و فریب و حقه و حتی سحر در این (...) یک جا جمع بود.
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
مگر از باند بنفش می ترسند و مگر آتویی دست اینها دارند. پاسخ بله. روحانی تیم شورش سازماندهی شده در کل کشور دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
احمدی نژاد آن زمانها انقلابی بود. ببین حالا چی شده....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
هنوز سحر برخی ساحران پشتوانه ی این دولت است که اصلا معلوم نیست چگونه بر سر کار آمد، چرا بر سرکار ماند، چه خبط و (...) بوده که نکرده و چه ضریه ای مانده که نزده باشد. جلوی اعدام شیخ ج.ت. را برای همین موارد گرفتند تا سحرش برایشان هم چنان کارگر بیفتد.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: