به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۶۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
از دولت جوانِ حزب اللهی تا...
در انتخابات مجلس یازدهم با احساس مسئولیت میان جوانان و رویکردی که راس نظام در دستور کار قرار داده بود، علیرغم مخالفت برخی چسبندگان به قدرت، رقابت گسترده‌ای میان جوانان شکل گرفت و بسیاری از آنان همینک وکالت مردم در خانه‌ی ملت را برعهده دارند
"خیبرآنلاین" - انتخابات پرحاشیه ریاست جمهوری آمریکا با تمام کش و قوس هایی که داشت، به پایان رسید و هر چند که همچنان میان 2 نامزد بر سر پیروزی کشمکش ادامه دارد، اما فرایند رای گیری و شمارش خاتمه یافته است و الباقی ماجرا به سازوکار خاص ایالات سابقا متحده بازمی گردد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، طی روزهای قبل و بعد انتخابات، رسانه های مختلف از زوایای متنوع به این رویداد پرداختند اما در این نوشتار، می خواهیم به نکته ای نسبتا مغفول پیرامون وضعیت حاکم بر آمریکا، ناظر بر انتخابات ریاست جمهوری، اشاره ای گذرا داشته باشیم.

لطفا به عدد سن 2 نامزد نهایی دقت کنید:
دونالد ترامپ 74 ساله
جو بایدن 78 ساله

همین اعداد، به تنهایی گویای پیری و فرسودگی نظام حاکم بر آمریکاست و نشان می دهد که ساختار سیاسی این کشور، رو به افول و سقوط است.

حال، گذری سریع به وضعیت حاکم بر جمهوری اسلامی داشته باشیم. 2 سال قبل، پیام بسیار مهم امام خامنه ای مبنی بر آغاز گام دوم انقلاب، با رویکرد کاملا جوانانه صادر شد و از همان روز، تلاش شده بسیاری از مناصب انتصابی و انتخابی، در اختیار جوانان انقلابی قرار گیرد و معظم له، در چندین نوبت، آشکارا تاکید کرده اند که در انتخابات 1400 نیاز است دولت جوانِ حزب اللهی بر سر کار بیاید.

در انتخابات مجلس یازدهم با احساس مسئولیت میان جوانان و رویکردی که راس نظام در دستور کار قرار داده بود، علیرغم مخالفت برخی چسبندگان به قدرت، رقابت گسترده ای میان جوانان شکل گرفت و بسیاری از آنان همینک وکالت مردم در خانه ی ملت را برعهده دارند.

سخن از آرزو و رویا نیست، کلام بر مبنای آمار و ارقام استوار شده و آن این که در تقابل گفتمانی اسلام ناب و فرهنگ منحط غربی به رهبری آمریکا، انگیزه و ابتکار جوانانه خواهد توانست فرسودگان سالخورده را از پای در آورند و این واقعیت، امیدها را برای برتری در نبرد اراده ها بیش از پیش برانگیخته و علیرغم همه ی مشکلات فعلی که بسیاری از آنها ناشی از سوءمدیریت پادوهای داخلی آمریکاست، آینده را برای ملت ایران و مستضعفان جهان روشن تر از قبل به تصویر می کشد.

نشاط و شادابی و برنامه های مبتکرانه برمبنای راه حل مسائل در کنار نیروی جوانی، چنانچه مورد اعتماد و حمایت توده های میلیونی مردم قرار گیرد، به راحتی خواهند توانست بازوان پیر و پوک یانکی های پیر را خوابانده و تمدن فرهیخته ی اسلامی-ایرانی را به جهانیان هدیه نماید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
جبران برخی ضربات و اختلالات اجتماعی که بخشی از آن ها ناشی از فاجعه ی انتخاب روحانی در سال ۹۲، برخی از آن ها ناشی از حاکمیت پیدا و پنهان فکری مرحوم اکبر هاشمی بهرمانی نوقی در ۳۷ سال حضورش در حاکمیت جمهوری اسلامی، برخی از آن ها میراث خاندان پهلوی، برخی از آن ها مربوط به تحولات پس از مشروطه و برخی از آن ها نیز ناشی از ضعف های فرهنگی خود ایرانیان است، در یک دولت و دو دولت قابل جبران نیست. دولت جوان حزب اللهی می تواند برخی از اشکالات دردناک فعلی را مرهم باشد، اشکالاتی که اکنون عیان شده است. اما برخی ایرادهای ایرانی در مدت چهار سال و هشت سال و بیست سال قابل جبران نیستند مگر آن که یک بیداری ایرانی رخ دهد. ایرانیان بفهمند که حراف و کم کار و تنبل و اسطوره ساز و غیر سازنده اند. بفهمند که گاه بسیار سطحی فکر کرده و سپس بر مبنای آن سطحی نگری فاجعه آفرینی می کنند. نمونه اش رای هجده میلیونی به یک کلید چرخان بود که تمام دستاوردهای اتمی و فضایی و اقتصادی ایران را به باد داد و اقتصاد ایران را وابسته به الکترال های آمریکا کرد و در جهت انهدام توان موشکی ایران هم حرکت کرد، توان اتمی و فضایی و موشکی که با خون دل و توسط برخی از گمنام ترین و بی عیب ترین ایرانیان به ایرانیان هدیه داده شده بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: