به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۶۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
چه مصلحت‌گراها بخواهند و چه نخواهند، کتب تاریخی در آینده به طرز بیرحمانه‌ای خواهند نوشت که در چنین روزهایی چه بر سر ایران عزیز و اسلام عزیزتر از جان رفته و مردم و مسئولان، با سکوت و اقدامات حمایتی، چه بلایی بر سر خود آوردند و آن روز، آیندگان بر امروز ما لعن و نفرین خواهند فرستاد؛ با آدرس دقیق و بدون تاثیرپذیری از انحراف در دادن آدرس واشنگتن دی سی!
"خیبرآنلاین" - کشور با دلار با 3500 تومانی در نیمه ی سال 1392 به دست باند روحانی افتاد و مردمی که به واسطه ی 2 سال، فراز و نشیب قیمت ها در دولت دهم - که بخش قابل توجهی از آن توسط کارشکنان و خائنان بنفش تحمیل شده بود - به گزینه مشترک هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی و ناطق نوری و حسن مصطفوی و علی لاریجانی و حسن روحانی پناه بردند اما...

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، طی 7.5 سال گذشته کشور به صورت مطلق در اختیار باند روحانی قرار گرفت و عنان اقتصاد و فرهنگ و سیاست داخلی و خارجی، با اختیار تام به آنها واگذار شد و اینک، خروجی آن را شاهد هستیم.

تمام امور کشور را به هزاران کیلومتر آن طرف تر از ایران عزیزمان گره زدند؛ همان جماعتی که هنگام تحمیل خسارت محض برجام آن برهه هیچ مردی پیدا نشد تا در دهان یاوه گویان بزند، حالا در نهایت وقاحت و گستاخی، کانتینرهای برنج و روغن و سایر اقلام مورد نیاز مردم را در گمرکات توقیف نمودند و مغازه داران کوچه پس کوچه های شهرها را ناگزیر به سهمیه بندی لیست درخواستی مشتریانشان نمودند تا تکلیف انتخابات آمریکا مشخص شود!

دلار آمریکایی را تا بیش از 30 هزار تومان بالا کشاندند و با سوءمدیریت، شاخص بورس را تا پایین ترین حدد ممکن پایین آوردند تا باز هم تکلیف 2 حزب الاغ (نماد دموکرات ها) و فیل (نماد جمهوریخواهان) در ینگه ی دنیا اعلام گردد!

حالا با اعلام نتایج اولیه ی انتخابات آمریکا و در شرایطی که یکی از 2 گزینه با حدود 50% آرای هوادارانش زیر میز زده و از پذیرش نتیجه ی اعلامی خودداری می کند، به سرعت اقلام توقیف شده در گمرک را آزاد کرده و دلار را چند هزار تومانی ارزانتر کردند و...!

7.5 سال هیچ کاری نکردید، در این 7.5 ماه چه می توانند بکنند که با چشم سفیدی، باز هم می خواهند ضمن بزک دشمن آمریکایی، خود را سر زبان مردم بیاندازند و حضورشان در عرصه ی قدرت را تداوم ببخشند!

سطور فوق را اگر در کتب تاریخی می خواندیم، به مردم ساکت آن دوران و سردمداران خائن آنها لعن و نفرین می فرستادیم اما در زمان مضارع، با پتک مردافکن "مصلحت"، فقط همگان مامور به سکوت و تماشا شده اند و کسی نیست که سوال کند آیا از زلزله ای که به پایگاه اجتماعی انقلاب اسلامی افتاده، خبر دارید یا خیر!

چه مصلحت گراها بخواهند و چه نخواهند، کتب تاریخی در آینده به طرز بیرحمانه ای خواهند نوشت که در چنین روزهایی چه بر سر ایران عزیز و اسلام عزیزتر از جان رفته و مردم و مسئولان، با سکوت و اقدامات حمایتی، چه بلایی بر سر خود آوردند و آن روز، آیندگان بر امروز ما لعن و نفرین خواهند فرستاد؛ با آدرس دقیق و بدون تاثیرپذیری از انحراف در دادن آدرس واشنگتن دی سی!

درود خدا بر آنانی که امروز، به دفاع از اسلام و منافع ملی برخاسته اند و از شماتت و طعنه ی کاسبان بازی کثیف سیاست ابایی ندارند و پای کار دین و انقلاب و ولایت و مردم ایستاده اند و بدا به حال آنانی که پشت سنگر ولایت پنهان شدند و نشستند تا تیرها به سمت این جایگاه الهی پرتاب شود و آنان، حتی زخم کوچکی برندارند؛ همانانی که تشنگان قدرت هستند و فراری از خدمت بی منت به امت.
برچسب ها: لعن ، نفرین ، خیانت ، برجام ، دلار ، خیبر ، آنلاین
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
1
خدا اجرتان دهد که حرف دل حزب خدایی واقعی را گفتین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
برخلاف دوره ی قاجار، روحانی را خود مردم انتخاب کردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
ولایت از قیام اسلامی علیه طاغوت برآمده، (...) حکومت اسلامی با جمهوری اسلامی تفاوت بنیادین دارد قیام اسلامی و حکومت اسلامی مد نظر بود اما انقلاب و جمهوری جای آنرا گرفت منظور ما از اسلام و ضد انقلابی بودن به قهقرا رفتن مثل تکفیری ها نیست منظور اینست که وقتی دموکراسی به اسم اسلام اختیار اسلام را گرفته و ضعف هایش را پای اسلام مینویسد بهتر از باند بنفش نمیتواند سر کار باشد اگر انتخاب خبرگان با رای امام جمعه های مساجد باشد خیلی از ضعف ها برطرف خواهد شد ولایت میتواند با رای روحانیون تعیین شود و جامعه را میشود از لحاظ فرهنگی آزادتر کرد اما اینکه جامعه فعلی با وجود اجبار لچک باز پر از فساد است محصول فرهنگ سازی انقلابی است وگرنه کجا قبل از انقلاب با آن جامعه آزاد اینهمه فساد و فحشاء و فقر بود؟ مشکل از انکار قیام اسلامی و مصادره آن با (...) منافقین است، منافقین در دل انقلاب حضور دارند و به اسم روحانیت دارند تیشه به ریشه اسلام میزنند فتنه گران داخلی که در بدنه نظام هستند به منافقین و امریکا وابسته اند تا روش تغییر نکند سرنوشت تغییر نخواهد کرد
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
منظورتان از مصلحت گرا شخص (...) نیست؟
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: