به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۶۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
علم و توان ایرانی را نادیده نگیرید
همزمان با پیگیری آنچه که تاکنون به عنوان دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی اعمال شده، داروها و نسخه‌های مرتبط با طب اسلامی و سنتی را نیز بر روی بیمارانی که تمایل به استفاده دارند، آزمایش کنند و اگر نتایج حاصل از آن مثبت بود، به آنها رسمیت بخشند و اگر نبود، شفاف و صریح به مردم گزارش دهند
"خیبرآنلاین" - این روزها حجم قابل توجهی از اخبار رسانه های رسمی و مجازی به موضوع کرونا و راه های مقابله با این ویروس منحوس اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، یکی از پربسامدترین موضوعات در این رابطه، داروهای ضدویروس یا روش های پیشگیری و درمان است و البته تنازع بسیار سنگین و سختی میان اطباء سنتی و اسلامی با پزشکان متمرکز بر علم نوین در گرفته است و هر کدام تلاش می کنند روش و نسخه ی خود را به عنوان راه نجات معرفی نمایند.

نکته ای که در این تنازع ایجاد ابهام نموده، نحوه ی مواجهه ی وزارت بهداشت به عنوان رسمی ترین نهاد پزشکی کشور و یکی از مجموعه های تصمیم گیر در ستاد مبارزه با کروناست.

حداقل 9 ماه از شیوع کرونا می گذرد و وضعیت هر روز بدتر و سخت تر از روز قبل می شود اما مسئولان وزارت بهداشت مقاومت عجیب و بعضا مشکوکی در برابر مطالبه ی طب اسلامی و سنتی از خود نشان می دهند و ظاهرا حاضر شده اند به هر قیمتی، نگذارند این روش مجرب و بومی جان بگیرد و خودی نشان دهد!

اطباء اسلامی و سنتی معتقدند هزاران نفر را با روش های خود درمان کرده اند اما مسئولان بهداشتی دولت، بدون هیچ دلیل قانع کننده ای، در مقابل آنها صف آرایی نموده اند و با رپرتاژهای رسانه ای می کوشند نظرات را به سمت سازمان بهداشت جهانی جلب نمایند.

این در حالی است که بارها، اقدامات مخرب سازمان مذکور که مانند بسیاری از مجامع بین المللی در قرق تفکرات صهیونیستی است، برای کشور ما ثابت شده اما همچنان عده ای می کوشند حق مطلق را به آنها بدهند و خود را تابع این مجموعه تعریف کنند.

راهکار البته بسیار ساده و در اختیار است و تعجب آور این که چرا مسئولان دولتی در تجربه ی این روش، دچار لجبازی شده اند.

پیشنهاد می شود همزمان با پیگیری آنچه که تاکنون به عنوان دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی اعمال شده، داروها و نسخه های مرتبط با طب اسلامی و سنتی را نیز بر روی بیمارانی که تمایل به استفاده دارند، آزمایش کنند و اگر نتایج حاصل از آن مثبت بود، به آنها رسمیت بخشند و اگر نبود، شفاف و صریح به مردم گزارش دهند.

لجبازی، اصرار بر تبعیت از غرب، تکرار عبارت سخیف ما نمی توانیم، ممانعت از پیشرفت داخلی و عدم توجه به پتانسیل علمی و دارویی درون کشور، موضوعی مشکوک و قابل نقد است.

نگاهی به متن جامعه نشان می دهد هم اکنون بسیاری از مبتلایان به کرونا با رعایت همین موارد ساده، بهبود یافته اند اما اکثر جان باختگان از افرادی بوده اند که در بیمارستان ها بستری شده اند.
برچسب ها: دارو ، کرونا ، طب ، اسلامی ، سنتی ، خیبر ، آنلاین
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
چینی ها نظام شان مثل نظام ما چند قطبی نیست کرونا هم دروغ است (...) خائن در حال کشتار مردم است (...) هم بخاطر حفظ (...) منافقش خفه خون گرفته بزودی همه تان را به دریا میریزیم
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
یک پزشک بیماری های عفونت: شما را به خدا گول نخورید کرونا دروغی بزرگ است در همه کشورها کرونا شده محل کسب درآمد قرار است شرکت هایی دارویی خصوص اسراییل پول خوبی دربیاورند اول هم قرار بود این دروغ را با جمعیت 1/5ملیاردی چین اجرا کنند ولی چینی ها دست شان را خواندند بیشتر از4634نفر کشته ندادند مردم بوشهر و ایران گول نخورید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: