به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
در برنامه سال 1400 مسئله اصلی ما سلامت مردم و مواجهه با ویروس کرونا است که وزارت بهداشت در دستورالعمل بر آن تاکید کرده است. این دستورالعمل هوشمندانه است و برای پیاده‌سازی آن باید دقت لازم صورت گیرد
"خیبرآنلاین" - غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در همایش تبیین برنامه نوروزی تشدید گام چهارم بسیج ملی طرح شهید سلیمانی، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت: در عرصه مبارزه با کرونا و در طرح شهید سلیمانی موفقیت‌های بزرگی به دست آمد و بنا است در 2 بازه 15 روزه موفقیت بزرگتری خلق شود.

به گزارش بسیج، وی با بیان اینکه من قدرشناس همه مجاهدینی هستم که در این عرصه مجاهدت کردند، گفت: ملت ایران توانست بر یک چالش بزرگ غلبه کند و این پیروزی بزرگی برای ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران بود. کرونا برای ملتی که تحت فشار تحریم‌های طالمانه بود و عملیات‌های روانی گسترده علیه ملت ایران از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی صورت گرفت و تشدید فشارها و تهدید به دخالت‌های نابجا که بر زبان دشمنان ملت جاری شد، برخی انتظار داشتند شرایط نامطلوبی را در کشور تولید کند که هنر مردان بزرگ انقلاب اسلامی منجر شد تا تهدید به فرصت تبدیل شود.

سلیمانی افزود: دقت در پیاده‌سازی این طرح باید مورد توجه قرار گیرد؛ خاضعانه تقاضا داریم در پیاده‌سازی طرح جدید شهید سلیمانی وقت گذاشته شود، تعطیلات فرصت مناسبی برای ماست که بیماری را کنترل کنیم. رهبر انقلاب فرمود که به مسافرت نمی‌رود و از مردم خواست که براساس تصمیمات ستاد کرونا عمل کنند. برای مدیریت بیماری باید گروه‌های مختلف بسیج شوند و اقشار بسیج به صورت صنفی و قشری در تشدید اقدامات پیشگیرانه نقش آفرینی کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: پیاده‌سازی این طرح با توجه به زیست بوم‌ها انجام می‌شود و از همه امکانات سپاه برای طرح شهید سلیمانی استفاده می شود و هیچ محدودیتی قائل نیستیم. رهبر انقلاب 10 روز پیش فرمودند بسیج پاره تن مردم است و نباید مصلحت مردم را فراموش کند. این وظیفه بر دوش ما باقی است که از مصلحت مردم هوشمندانه دفاع کنیم.

وی افزود: در برنامه سال 1400 مسئله اصلی ما سلامت مردم و مواجهه با ویروس کرونا است که وزارت بهداشت در دستورالعمل بر آن تاکید کرده است. این دستورالعمل هوشمندانه است و برای پیاده‌سازی آن باید دقت لازم صورت گیرد. در مرحله قبل همکاری مردم شوق برانگیز بود.

سلیمانی تصریح کرد: امیدواریم در این برنامه جدید 30 روزه موفقیت‌های بزرگی رقم بخورد و تا روزی که خبر شکست کرونا اعلام شود، ما در کنار وزارت بهداشت هستیم و هرجا که نظام به ظرفیت بسیج نیاز داشته باشد، ما در کنار مردم هستیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: