به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۶۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
برای انتخابات شورای شهر تهران
ما، شورای شهر را نهادی اجتماعی می‌دانیم و اعتقاد داریم بازی‌های سیاسی و قبیله‌گرایی بیشترین آسیب را به شهر وارد کرده‌ است و به همین منظور، از همشهریان فهیم تهرانی انتظار داریم فارغ از فضاسازی‌های فهرست‌های سیاسی در رسانه‌هایی که در اختیار دارند، برای تشکیل شورایی تخصصی، مردمی و انقلابی، به فهرست ۲۱ نفره این ائتلاف رای کامل بدهند
"خیبرآنلاین" - جمعی از متخصصان و مدیران خوشنام شهری، جوانان مومن و انقلابی، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا، اساتید دانشگاه های مطرح تهران، اصناف، بازاریان و کسبه، ورزشکاران، فرهنگیان و... طی ائتلاف بزرگ "وحدت کارآفرینان و متخصصان" و با شعار "طهران قوی - شورای مردمی" با انتشار بیانیه ای برای انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر تهران اعلام موجودیت کردند.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، در بخشی از بیانیه این ائتلاف بزرگ، ضمن گرامیداشت ایام ارتحال امام راحل و یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و دعوت از شهروندان تهرانی برای حضور گسترده در انتخابات آمده است: راه ما راه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و صیاد دلها امیر صیاد شیرازی است. معتقدیم برای ساخت ایران قوی، باید پایتختی قدرتمند داشته باشیم و امروز طهران قوی، نیازمند به مدیرانی متخصص، متعهد، مردمی، متحد، با برنامه، به دور از سیاسی‌کاری و تحولگراست تا با ترکیبی از مجربان و جوانان، مدیریت یکپارچه را رقم بزنند.

ائتلاف "طهران قوی" از مدیران خوشنام شهرداری، جوانان پیشرو، مومن و انقلابی، بانوان نخبه و نمایندگان اصناف و اقشار تشکیل شده است که برای تحقق "شهر زندگی" گرد هم آمده‌اند تا به جای شورای شهرداری، شورای شهر مردمی را تشکیل دهند.

بازآفرینی شهر تهران در همه ابعاد اعم از کاهش قیمت مسکن و کنترل اجاره بها در تهران از طریق تسهیل در ساخت مسکن ارزان قیمت در کنار شهرکهای صنعتی، تحقق "تهران شفاف" و مقابله قاطع با فساد در شهرداری از طریق گسترش دولت الکترونیک، رونق مجدد پروژه های عمران و آبادانی شهری، پایان دادن به شهر فروشی تطهیر شده در شورای پنجم، تسهیل استفاده از ظرفیت شهرک های صنعتی تهران برای بکارگیری و اشتغال جوانان تهرانی از طریق مترو، توسعه و بازسازی قطارهای تندروی شهری، توسعه شهرهای زیرزمینی در ایستگاه های مترو، تحقق "شهر هوشمند" بر بستر ICT، تحقق تهران پاک از طریق رعایت مسائل زیست محیطی، بازنگری در اقتصاد شهری و حل مشکلات کسبه و اصناف تهرانی و... از رئوس برنامه های این ائتلاف است که تحت عنوان "طهران قوی؛ شفاف، هوشمند و پاک" صورت بندی شده است.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما، شورای شهر را نهادی اجتماعی می‌دانیم و اعتقاد داریم بازی‌های سیاسی و قبیله گرایی بیشترین آسیب را به شهر وارد کرده‌ است و به همین منظور، از همشهریان فهیم تهرانی انتظار داریم فارغ از فضاسازی‌های فهرست های سیاسی در رسانه هایی که در اختیار دارند، برای تشکیل شورایی تخصصی، مردمی و انقلابی، به فهرست ۲۱ نفره این ائتلاف رای کامل بدهند. فهرست نهایی ائتلاف "طهران قوی" به زودی منتشر خواهد شد.

گفتنی است این ائتلاف علاوه بر شورای شهر تهران ضمن حمایت از آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، برای میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری از حضرات آیات اعرافی، مصلحی و سعدی حمایت می‌کند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
0
0
اگر برای شورای نگهبان انتخاب اصلح مهم بود آقای همتی را جزو7نفر نهایی نمی گذاشتند همتی نماد بانکدای غیر اسلامی و جزو لاینفک دولت مشکل آفرین روحانی هست تا زمانیکه بانکداری غیر اسلامی و محاربه و دشمنی با خدا ادامه داشته باشد انتخابات نتیجه نخواهد داد علی الخصوص که برگزار کننده انتخابات دولت رباخوار روحانی هست من تنها زمانی رای میدهم که بانکداری مان اسلامی شود انتخابات الان مثل زمان شاه که شاه و درباریان فاسد بودند هست واجب عینی یا تکلیف برای زمانی هست که مسئولان فاسد نباشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
0
0
دلایل محکمی برای رای ندادن وجود دارد1-تضمینی برای نظارت قوی بر رئیس جمهور آینده وجود ندارد و رئیس جمهور آینده میتواند خلف وعده کند و کسی هم رئیس جمهور را محاکمه و تنبیه نخواهد کرد2- بانکداری غیر اسلامی در جمهوری اسلامی بی معنی هست برای شکوفایی اقتصاد باید بانکداری اسلامی شود در غیر اینصورت شرکت درانتخابات واجب نیست3-بی عدالتی و عدم توجه به خواسته های مردم علی الخصوص بعد از پایان انتخابات همواره وجود داشته است 4-هیچگونه نظارتی بر مسئولان دولتی وجود ندارد قاضی هم نباید مستقل باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: