به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه ۱۱۱ گل ملی به ثمر رسانده نه ۱۰۹ گل، گفت: فوتبال «تیکی تاکا» مثل سفمونی پنجم بتهوون است.
"خیبرآنلاین" -  علی دایی این روزها به واسطه رسیدن کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال به رکورد ۱۰۹ گل ملی او، دوباره به سر خط رسانه‌های معتبر جهان تبدیل شده است.

به گزارش مهر، دایی در روزهای گذشته مصاحبه‌های مختلفی انجام داده است ولی گفتگوی اخیر او با روزنامه « as» اسپانیا تا حدودی با اظهارات قبلی اش متفاوت است.

دایی در گفتگو با as گفت که اولین هدفش در زندگی تحصیل و پایان تحصیلات آکادمی بوده است چون به پدرش این قول را داده بود.

وی با بیان اینکه گل به چلسی و آث میلان در اروپا جزو خاطرات خوبش در فوتبال است، درباره بدترین خاطره‌اش هم گفت: مصدومیتم مقابل تیم ملی بحرین بدترین خاطره بود؛ تقریباً ۶۰ دقیقه با مصدومیت بازی کردم.

نکته جدید مصاحبه دایی ادعایش درباره تعداد گل‌های ملی او است. وی گفت: انتظار داشتم کریستیانو (رونالدو) کسی باشد که رکورد مرا بشکند (با خنده). من در واقع ۱۱۱ گل ملی به ثمر رسانده‌ام ولی این دیگر اهمیتی ندارد. به دلیل نحوه بازی رونالدو و سطح او، مطمئنم گل‌های بیشتری هم خواهد زد. کاملاً عقیده دارم که رونالدو لیاقت دستیابی به این رکورد را دارد. رسیدن بازیکنی مثل او به رکورد من برای من مانند رکورد دیگری است. این باعث افتخار است.

وی در واکنش به اینکه رونالدو او را اسطوره و الگو خطاب کرده است، گفت: فکر می‌کنم این فروتنی رونالدو را می‌رساند. از او سپاسگزارم.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنی شبیه به او هنوز هم وجود دارد؟ تصریح کرد: هر بازیکنی که سخت کار کند و به تمرینات خود متعهد باشد.

دایی در خصوص اینکه آیا خاطره‌ای از فوتبال اسپانیا دارد؟ یادآور شد: من فوتبال اسپانیا را به دلیل تاکتیک، تکنیک و از همه مهمتر علاقه و هیجانش دوست دارم. در زمان بازیگری من تقریباً از هر کشوری در اروپا پیشنهاداتی داشتم.

استقلال و پرسپولیس مثل بارسلونا و رئال هستند/ ۱۱۱ گل ملی دارم!

وی در این گفتگو تاکید کرد که طرفدار دو تیم بایرن مونیخ آلمان و بارسلونا اسپانیا است ولی از سبک بازی فصل گذشته بارسا لذت نبرده است.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران در خصوص سبک «تیکی تاکا» فوتبال گفت: تیکی تاکا برای فوتبال مثل سمفونی پنجم بتهوون برای موسیقی است.

دایی همچنین درباره اینکه رئال مادرید و بارسلونا در ایران کدام تیم‌ها هستند؟ گفت: در ایران پرسپولیس و استقلال را داریم؛ دو باشگاه بسیار محبوب.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: