به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
هیأت اندیشه‌ورز مجمع به سیاست‌های کلان شهر و مجمع اندیشه‌ورز سپاه به موضوعات مرتبط با بسیجیان می‌پردازد
"خیبرآنلاین" - سردار سرتیپ حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، در اولین اجلاس مجمع بسیجیان تهران بزرگ با اشاره به مراحل 5گانه تحقق تمدن نوین اسلامی موردنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید دولت اسلامی و امت اسلامی مکمل یکدیگر باشند؛ یعنی برای تحقق تمدن نوین اسلامی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیازمند دولت و امت اسلامی هستیم که همسو و همراه هم باشند.

به گزارش بسیج، سردار حسن‌زاده در ادامه گفت: امروز انقلاب اسلامی باید برنامه‌های خود را به گونه‌ای تنطیم کند تا در جبهه مقاومت الگوپذیری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در بخش و سطح اجرا، بسیج حضوری موفق داشته است، افزود: وقتی حادثه‌ای مانند سیل و زلزله در کشور روی می‌دهد یا در عرصه محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی و حتی مسایل اجتماعی، دفاعی و امنیتی، بسیجیان در بخش اجرا فعالیت‌های بسیار خوبی داشتند؛ البته این حضور موفقیت‌آمیز در شرایطی روی داده که در سطح برنامه‌ریزی ورود نداشته است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) عنوان کرد: هر دولتی که با سطح نخبگانی ارتباط خود را کاهش داده، آسیب پذیر بوده و برعکس، چنانچه این سطح ارتباط افزایش داشته، دولت برنامه‌های خود را موفق‌تر پیش برده است؛ البته باید دولت‌ها با مردم ارتباط بی واسطه داشته باشند که چنانچه این رویه انجام گیرد، آن دولت پایدار خواهد بود.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: الان در سطح اجرا عملکرد خوبی را از سوی کسانی که بسیجی هستند و یا تفکر بسیجی دارند، شاهد هستیم؛ از سوی دیگر در خصوص ارتباط دولت و مردم نیازمند ساختاری هدفمند هستیم؛ چون مسئولان اجرایی به واسطه مشغله کاری زیادی که دارند، فرصت نمی‌کنند کار کارشناسی زیادی انجام دهند؛ از این رو، مجمع بسیجیان تهران بزرگ باید مسائل مربوط به موضوعات مختلف را احصا کند، برای رفع آن راه حل ارائه دهد و خود هم برای اجرا اعلام آمادگی کند.

وی با بیان اینکه امروز هسته‌هایی در محلات تهران بزرگ در حال شکل‌گیری است تا مسائل و مشکلات محلی را شناسایی و در رفع آنها تلاش کند، افزود: هیأت اندیشه‌ورز مجمع به سیاست‌های کلان شهر و مجمع اندیشه‌ورز سپاه به موضوعات مرتبط با بسیجیان می‌پردازد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ خاطرنشان کرد: مجمع بسیجیان تهران علیرغم اینکه الزامی برای تشکیل آن وجود داشته، تاکنون شکل نگرفته بود اما امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند تا برای پیشرفت انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب کمکی کرده باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: