به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
نهمین سفر پزشکان نورآوران سلامت به شهرستان ورزقان واقع در استان آذربایجان شرقی صورت می‌گیرد و این کلینیک‌ها از 25 مرداد در این منطقه مستقر شده است
"خیبرآنلاین" - وزیر بهداشت و درمان که از بعد از ظهر جمعه به همراه بنیاد خیریه نوآوران سلامت به ورزقان سفر کرده، از روز گذشته تا کنون 11بیمار چشمی را به صورت رایگان جراحی کرده است.

به گزارش مهر، بنیاد خیریه نوآوران سلامت از 25 مرداد امسال در ورزقان مستقر و همچنان مشغول ارائه خدمات به مردم هستند و روز گذشته وزیر بهداشت و درمان که خود رئیس بنیاد خیریه نوآوران سلامت بوده به منطقه زلزله زده ورزقان سفر کرده و بیماران چشمی این منطقه را مورد معاینه و درمان قرار داد و جراحی چشم این بیماران تا ظهر امروز ادامه داشت.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی امروز به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و نماینده شهرستان از مرکز بهداشتی درمانی و بیمارستان علامه جعفری ورزقان بازدید و از نزدیک با مشکلات بهداشتی درمانی مردم، پزشکان و بهورزان منطقه آگاه شد و پای صحبت مردم و کادر بیمارستان نشست.

این سفر وزیر بهداشت و درمان به ورزقان که با هدف بازدید از مناطق زلزله‌زده و پروژه‌های بهداشتی درمانی در حال ساخت و رسیدگی به نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم زلزله‌زده منطقه بود بعد از بازدید مستقیما وارد اتاق عمل شد و بیماران چشمی منتظر این شهرستان را عمل کرد.

به گفته قاضی زاده هاشمی، با مستقر شدن کادر پزشکی بنیاد نوآوران سلامت در منطقه ورزقان از 25 مرداد ماه سال جاری تا کنون موفق به ارائه بیش از 74 هزار و 800خدمات پزشکی شده ایم که شامل ویزیت چشم 50 هزار نفر، خدمات دندانپزشکی 17 هزار نفر، سه هزار و 800 عدد جراحی چشم، ارائه 750 عدد عینک رایگان، سه هزار و 250 نفر خدمات دندانپزشکی در ورزقان و منطقه است.

نهمین سفر پزشکان نورآوران سلامت به شهرستان ورزقان واقع در استان آذربایجان شرقی صورت می‌گیرد و این کلینیک‌ها از 25 مرداد در این منطقه مستقر شده است.

هشت سفر قبلی خیریه نورآوران سلامت به ترتیب از منطقه چاه گچی از توابع شهرستان خواف در استان خراسان رضوی آغاز شد و با خدمات رایگان چشم پزشکی در بشاگرد هرمزگان، منطقه شول آباد از توابع الیگودرز در استان لرستان، سوسن از توابع ایذه در خوزستان، شهرستان قلعه گنج در کرمان، سروآباد استان کردستان، شهرستان شیروان چرداول در استان ایلام و بزمیرآباد از توابع سرپل ذهاب در کرمانشاه ادامه پیدا کرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
0
0
کارش حرف نداره
اما اگر عوض اینکه وقتش را در اطاق های عمل صرف ومداوای یه چشم کنه اگر در اطاق های فکر دنبال حل مشکلات مردم دفترچه بدست و کارت های طلایی و تکمیلی های بیمه ای آزار دهنده و بیمار کننده می کرد اجری دهها برابر عایدش می شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دوست عزيز! حل مشكلات بيمه اي و وادار كردن شركتها و سازمانهاي بيمه گر به رعايت حقوق مردم ,خيال عبث و بيهوده اي بيش نيست.درضمن گنده تر از وزير بهداشت هم (...)اين كاتر نيست چه برسه به ايشون!!!
عليرغم همه كمبودها و مشكلات مملكت ما ,طي سالهاي اخير دو چيز تو ايران مثل قارچ رشد كرده ,يكي بانكها و مؤسسات مالي و ديگري شركتها بيمه!!تا وقتي امكان (...)مردم و (...)گذاشتن سر اونها نباشه كه اين همه اشتياق براي ايجاد بانك شركت بيمه به وجود نمياد!!!
مدیر پایگاه سلام
قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: