به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
"خیبرآنلاین" - نویسنده وبلاگ "نمل" نوشته است:

می گویند لاف زنی خاطره ای تعریف می کرد. با آب و تاب می گفت: شبی به خانه رفتم و دیدم دزدی آمده و وسایل را جمع می کند تا ببرد...حاضرین گفتند: خب،بعد چی شد؟ ... گفت هیچی شرمنده اش کردم و حسابی ضایع شد... حاضرین با تعجب بیشتر گفتند خب چه کردی؟ ... لاف زن گفت:کتم را درآوردم و گفتم این دفعه بار آخرت باشه،تا وانت را روشن کنی من این وسایل را میارم جلوی در!

خنده دارتر ازین جک شنیده بودید که روزی بخواهیم جنایت ها و خباثت های آمریکا را علیه مردم ایران و مستضعفین عالم فراموش کنیم و برای شرمندگی آنها فرش قرمز بی اندازیم؟!

و ازین خنده دارتر شنیده بودید که روز استکبار ستیزی را تبدیل کنیم به میتینگ نوکران و حامیان رابطه با آمریکا و برگزاری مراسم 13 آبان و 22بهمن را بدهیم دست خائنین و مزد بگیران فتنه 88 تا به نحو احسن برنامه را برگزار کنند!!!

و شاید مثل لطیفه ابتدای متن ، آمریکا ازینکه ما کارهایش را فراموش کرده باشیم و بگوییم تا حالا هر غلطی کردی که گذشت ولی تکرار نشود،شرمنده و ضایع و سیه رو خواهد شد؟!!!
وازین خنده دارتر شنیده بودید که هم مردم ایران راضی باشند و هم آمریکا و آخرسر همگی با صلح و صفا در دهکده جهانی هم ولایتی شویم!
اگر بخواهیم فراموش هم کنیم این تقویم بی زبانِ زبان دراز نمی گذارد! آیا عده ای می خواهند روز استکبارستیزی را هم از تقویم این ملت پایین بکشند؟!

http://s1.picofile.com/file/7990139244/sigRtND_420.jpg

صبح امروز می خواندم یکی از روزنامه های معلوم الحال با فریاد "وا منافع ملی ،وا وحدت و انسجام"سرمقاله ای نوشته که عروس دریایی در زیر آب از خنده، دل و روده اش بهم می پیچد،البته این روزنامه و جریان متبوع وی طی چند هفته اخیر برای آمریکا سنگ تمام گذاشتند و اگر مرور کوتاهی بر مطالب و تیترهای آن و هم مسلکانش بی اندازیم متوجه می شویم که نیویورک تایمز و واشنگن پست اینهمه از اوباما و کنگره آمریکا دفاع و تمجید نکرده اند که این افراد در روزنامه هایشان برای آنها سینه چاک فرمودند و مخالفین آمریکا را کوبیدند و محکوم کردند!

در انتهای سرمقاله این روزنامه مشعشع پس از صغرا و کبری چینی های مختلف و به بهانه حمله به منتقدین مذاکره بدون تدبیر و دست آورد با آمریکا و دشمنان انقلاب و اسلام آورده :«واقعیت اینست که گردانندگان مراسم -اشاره به متولیان برگزاری بزرگداشت 13 آبان یعنی سازمان هماهنگی تبلیغات اسلامی و بسیج-  صلاحیت اداره این مراسم را در قامت نظام و متناسب با منافع ملی کشور ندارند. اگر بگذارند این مناسبت‌ها طعم اعتدال بگیرد و با رویکرد اعتدال این وقایع پاس داشته شود هم به فلسفه اولیه نزدیک می‌شود و هم عنصر زمان و مکان در آن لحاظ خواهد شد و در مسیر منافع ملی کاربرد پیدا می‌کند.»
دو سوال ازین روزنامه و همفکرانش ،صداقت گفته هایشان را مشخص می کند:
1- شما که نگران منافع ملی و وحدت و انسجام داخلی بوده و هستید چرا در وقایع گذشته همچون اتفاقات تلخ فتنه 88 راه صلاح و مصلحت در پیش نگرفتید و آتش بیار معرکه شدید؟! و حالا در این ماجرا چرا دوباره وحدت و انسجام ملت در روز 13 آبان ، روز استکبار ستیزی را نادیده می گیرید و به دنبال تسویه حسابهای شخصی هستید و آب به آسیاب آمریکا می ریزید؟آیا بیان این مطالب به فاصله چند روز مانده تا برگزاری مراسم به هدف کم رمق کردن و بی اعتباری آن نیست؟
2- فرض بگیریم همین امروز اعلام کنند نهادهای مردمی همچون سازمان تبلیغات و بسیج از مراسم کنار گذاشته شده اند و شما باید گروهی را بعنوان متولی معرفی کنید،آن موقع چه کس و کسانی را می خواهید مسئول برگزاری مراسم بفرمائید؟نکند مخملباف و سازگارا و بهنود و واحدی و مهاجری و مهاجرانی ها را معرفی می کنید و سفیر انگلیس و فرانسه و آلمان هم میهمان ویژه مراسم هستند و برای اعلام حسن نیت روبان لانه جاسوسی را پاره می کنید و آنرا به CIA برمی گردانید؟!
تاکی می خواهید خود را بخواب بزنید و بر ضد منافع ملی و عزت این مردم قدم بردارید؟چرا خود را به دولت اعتدال وصله کرده اید و به بهانه حمایت از دولت به آن و اعتبارش نزد مردم لطمه می زنید؟ از چه چیزی می ترسید که تحمل چند بیلبورد ساده را برای افشای ماهیت آمریکا ندارید و هیاهوی شما گوش فلک را کرد،درحالی که این مورد یک اتفاق عادی طی این 35 سال بوده و حتماً دولت یازدهم می توانست بدون حساسیت زایی شما موضوع را مدیریت کند و اتفاقاً از بانیان این اقدام انقلابی تجلیل به عمل آورد،چرا که این اقدام در مقابل کسانی صورت گرفت که در آمریکا،پوسترها و بنرهایی بر در و دیوار شهرهای آمریکا نصب می کنند که توهین  به ملت ایران است و هرساله این عمل را در زمان سفر رییس جمهور ایران به سازمان ملل با شدت بیشتر تکرار می کنند و اینبار هم در زمان سفر آقای روحانی این اتفاق افتاد.
از چه چیز روز 13 آبان هراس دارید که انگ افراطی و تندرو و غیره را به طرف های مقابل می زنید تا کارهای مخفی شما ازین که هست مخفی تر بماند.چه چیز واقعه غدیر برای شما دردناک است که اعتقادات مذهب رسمی کشور را به استهزاء می گیرید؟!!!

انقلاب دوم را فراموش کنیم تا دل آمریکا خنک شود ،شما راضی می شوید،اصلا چطور است 13 آبان و 22 بهمن را از تقویم ایران اسلامی پاک کنید تا مردم زیاد یاد انقلاب و دشمنی های آمریکا با این ملت نیافتند!چطور است در محرم نیز مراسم عزای حسینی(ع) برگزار نشود(؟!)چون ماهیت این مراسم ها نیز ضد استکباری و ضد طاغوت است.چطور است شعار "هیهات من الذله" را از سر در هیئت ها پایین بکشیم تا خدایی نکرده به کسی برنخورد؟ و یا چطور است -نستجیربالله- دست در قرآن خدا ببریم و هرآنچه آیه بر ضد ظلم و ظالم و لزوم مقابله و برخورد با آنان است را حذف کنیم تا تندروی نشود؟!
***************
«و حال آن که ‌این وظیفه اولیه ما و انقلاب اسلا‌می ماست ‌که در سراسر جهان صدا زنیم ‌که ای خواب رفتگان! ای غفلت‌زدگان! بیدار شوید و به اطراف خود نگاه کنید ‌که در کنار لانه‌های گرگ منزل گرفته‌اید. برخیزید ‌که اینجا جای خواب نیست! و نیز فریاد کشیم سریعاً قیام کنید ‌که جهان ایمن ‌از صیاد نیست!»

پیام حضرت امام(ره) به مناسبت پایان جنگ و شروع جنگ فقر و غنا، مورخ ۲۹ تیر ۱۳۶۷
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
yas
|
Italy
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
1
6
marg bar amrica 13 aban be hame tabrik Inshallah
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
1
8
مرگ بر امریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر اسراییل
مرگ بر وهابیت
مرگ بر بهاییت
مرگ بر ضد ولایت فقیه
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما
خامنه ای امام به لطف خود نگه دار
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
1
6
به خدا به بعضی ها باشه برای اعتماد سازی با آمریکا،اسرائیل و عربستان وهابی مراسم محرم و صفر را لغو می کنن.میشه مثل زمان شاه که مردم مخفیانه تو خونه ها روضه اباعبدالله رو می گرفتن!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: