به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نمی توان به آمریکا به عنوان یک شیطان بزرگ اعتماد کرد چرا که این کشور در راس حیله گران زمان قرار دارد گفت: آمریکا می گوید ایران نباید به بمب اتم دست پیدا کند و برای جلوگیری از این موضوع خودش می خواهد با بمب اتم به ما حمله کند.
"خیبرآنلاین" -سرلشگر سید حسن فیروزآبادی روز دوشنبه در حاشیه همایش ملی فرماندهی و مدیریت انتظامی در جمع  خبرنگاران اظهار داشت: اصل نیروی دفاع و امنیت کشور جوانان هستند و خدمت وظیفه عمومی هم از آنجا شکل گرفت که از جوانان به علت انرژی، نشاط و قدرت یادگیری و عملیاتی  که برخوردار هستند استفاده کردیم.

به  گزارش مهر؛ وی ادامه داد: نیروهای کادری در نیروی انتظامی تنها برای سامان دادن یگان ها و تربیت نیروها بکارگیری می شوند. تصور اینکه بخواهیم امنیت کشور را با نیروهای کادر اداره کنیم اشتباه است و این موضوع به معضلی برای مردم تبدیل می شود.

به گفته رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اگر بخواهیم نیروهای کادر پلیس را بین 20 تا 32 سال استخدام و پس از 12 سال آنها را مرخص کنیم گرفتاری جدیدی برای ما پیش می آید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص حادثه تروریستی سراوان تصریح کرد: وقوع این حادثه برای هر کشوری طبیعی است. دشمنان کشور و عوامل ابرقدرت ها که زخم خورده انقلاب هستند و از اقدامات نیروی انتظامی در انسداد مرز به شدت عصبانی شده اند، از مرز پاکستان و مناطق صعب العبور مخفیانه وارد کشور شده و هنگامی که تعدادی از نیروها قصد جابجایی و تغییر پست را داشتند به آنها حمله کردند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او در مورد تهدید یک سناتور آمریکایی به استفاده از بمب اتم برای مقابله با ایران پرسیده بود، تصریح کرد: دشمنی ایران با آمریکا زمانی به پایان می رسد که یا آمریکا دست از استکبار و حمایت از صهیونیست ها بردارد و یا مردم ایران دست از امام(ره) بکشند.

به گفته رئیس ستاد کل نیروهای مسلح شعار مرگ بر آمریکا یک درصد جمعیت سلطه گر و ابرصهیونیست آمریکا را شامل می شود و ما به  99 درصد مردم که پلیس و نیروهای نظامی آمریکا را نیز شامل می شود مرگ بر آمریکا نمی گوییم.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر ای که آمریکا شیطان بزرگ است افزود: نمی توان به آمریکا که شیطان بزرگ است اعتماد کرد چرا که در راس حیله گران زمان قرار دارد. خوشبختانه ملت ما هوشمندانه در برابر آمریکا ظاهر شده است و این موضوع نشان می دهد که این حیله گر نمی تواند موفق شود.

فیروزآبادی افزود: یک سناتور دیوانه که در کنگره اعلام می کند به ایران بمب اتم می‌زند اهمیتی برای ما ندارد، آمریکا سالها است که با امکاناتش در منطقه به دنبال این است که ما را تهدید کند اما هر بار موفق نشده و عقب نشینی کرده است، این کشور می گوید ایران نباید به بمب اتم دست پیدا کند و برای جلوگیری از این موضوع خودش می خواهد با بمب اتم به ما حمله کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: