به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
گزارش علیمردانی از دیدار نمایندگان زنجان با رئیس‌جمهور/
نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: حجت‌الاسلام روحانی در دیدار با نمایندگان زنجان بر تحکیم رابطه دولت و مجلس تاکید کرد و بدهی دولت به صنعت برق و پیمانکاران این حوزه را ۲۰ تا ۲۲ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

"خیبرآنلاین" -محسن علیمردانی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در تشریح جزییات دیدار مجمع نمایندگان استان زنجان با حجت الاسلام حسن روحانی اظهار داشت: نمایندگان استان زنجان در این دیدار که حدود دوساعت به طول انجامید در مورد مشکلات استان از جمله بیکاری، تورم، مسائل کشاورزی، ساخت مترو، برقی کردن راه‌‌آهن تهران به شمال‌غرب کشور، طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی، عدم تکمیل پتروشیمی زنجان، خشکسالی و سرمازدگی استان و توجه به صنعت گردشگری صحبت کردند.

به گزارش تسنیم،وی ادامه داد: رئیس‌جمهور نیز در سخنان خود که حدود 10 دقیقه به طول انجامید، در مورد موضوعات استان زنجان صحبت و بر مزایای گسترش خطوط ریلی و تاثیر آن بر کاهش مصرف انرژی و تصادفات و افزایش بهره‌وری تاکید کرد؛ روحانی همچنین به مراسم حسینیه اعظم زنجان و برگزاری مراسم سوگواری امام حسین(ع) نیز اشاره و این موضوع را از نقاط قوت زنجان برشمرد.

این نماینده مجلس همچنین گفت: حجت‌الاسلام روحانی در این دیدار به رابطه دولت و مجلس اشاره و تاکید کرد که این رابطه باید محکم‌تر باشد. همچنین به صورت غیرمستقیم و ضمنی، اشاره‌ای به رای اعتماد وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان کرد و تصمیم مجلس در عدم رای اعتماد را حق مجلس برشمرد.

علیمردانی افزود: سخنان رئیس جمهور نشان می‌داد که دوست دارد تکلیف کابینه زودتر روشن شود و در این دیدار نیز اشاره‌ای به ارائه لیست کابینه در روز تحلیف کرد و گفت که این کار تاکنون بی‌سابقه بوده و دولت یازدهم به این خاطر که می‌خواست تکلیف کابینه زودتر روشن شود، اسامی وزرای پیشنهادی را سریع به مجلس داد.

وی افزود: رئیس‌جمهور در این دیدار به شرایط حساس کشور و نرخ تورم اشاره کرد و گفت که دولت در تامین منابع مالی دچار مشکل است و بدهی‌های زیادی به پیمانکاران دارد که یکی از بدهی‌های دولت بدهی 20 تا 22 هزار میلیارد تومانی به صنعت برق و پیمانکاران برق است.

این نماینده مجلس در پایان گفت: البته زمان صحبت رئیس جمهور بسیار کوتاه بود و وی نتوانست موضوعات را باز کند همچنین در مورد بحث مذاکرات و تحریم‌ها نیز چندان اشاره‌ای نشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: